חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על הרחבת פלטפורמת מתח-גבוה מתקדמת לתמיכה במוצרים לשווקי התעשייה והרכב

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, הודיעה היום (ב’), על הרחבת פלטפורמת ה-Power Management 140V (ניהול אספקת מתח) המתקדמת שלה, בעלת יתרונות מובילים המאפשרת ייצור מעגלים משולבים למתח גבוה ביעילות פעולה גבוהה, עבור מגוון רחב של יישומים המשמשים את שווקי התעשייה, הרכב, הצריכה והמחשוב. טכנולוגיה זו מהווה הרחבה של פלטפורמה קיימת של החברה התומכת במתחים של עד 90V, ונועדה לתת מענה נרחב לדרישות השוק הגדלות לפתרונות מתקדמים למוצרים בצריכת מתח גבוה.

“אנו שמחים להודיע על הרחבת ההיצע טכנולוגי של החברה עם פלטפורמתRESURF  140V הייחודית, המספקת מענה למגוון רחב של שווקים צומחים. מספר לקוחות אסטרטגיים כבר החלו בתכנון מוצרים מובילים בהתבסס על היצע מתקדם זה ומתוכננים לעבור לייצור המוני כבר ב-2020”, אמר שמעון גרינברג, סגן נשיא ומנהל החטיבה העסקיתPower Management & Mixed Signal/ CMOS  בטאואר-ג’אז.

טכנולוגיית ה 140V RESURF (Reduced Surface Field) המתקדמת והייחודית מתבססת על גיאומטריית 0.18 מיקרון ומספקת יתרונות תחרותיים רבים, ביניהם: מתח עבודה גבוה, נצילות גבוהה וגודל שבב קטן תוך שימוש במספר שכבות ייצור קטן יותר המאפשר עלות שבב נמוכה ותחרותית. יתרונות אלו בשבבים של עד 140V נחוצים במיוחד עבור מגוון רחב של מוצרים בשוק הרכב, כגון ממירים מסוג 48V DC-DC, חוות שרתים ומרכזי נתונים, ומוצרי צריכה ותעשייה שונים הדורשים ניהול הספק יעיל כגון רובוטים  ביתיים ותעשייתיים, ומנועי כלי עבודה שונים.

“הרחבת ההיצע הטכנולוגי של פלטפורמה זו מאפשרת לחברה לתמוך בלקוחות מענף הרכב הצומח במהירות. פתרונותיה המתקדמים ויעילותה מהווים יתרון מובהק למגוון רכיבים חשמליים ברכבים, אשר מספרם הולך וגדל בקצב רב, כגון תאורת LED, eFuse, בקרת מנוע (motor control), מערכות בטיחות ועזר, חיישנים ועוד”, אמר ד”ר אמול קלבורז’, ראש תכנית ה-,automotive טאואר-ג’אז.

תגובות סגורות