חדשות היום

לוקהיד מרטין ואירבאס דנו בקידום שיתוף הפעולה בפרויקט המטוס המתדלק MRTT בסלון האווירי בפריז

לוקהיד מרטין ואירבאס, אשר חתמו על הסכם לקידום מטוס האירבאס A330 MRTT כפלטפורמת תדלוק אפשרית עבור הצבא האמריקאי, דנו במהלך הסלון האווירי בפריז באפשרויות העתידיות לקידום הפרויקט המשותף.

הפגישה, שנערכה בסמוך למטוס ה-MRTT שהוצג בסלון האווירי, כללה את אלברטו גוטיירז, ראש מחלקת המטוסים הצבאיים בחטיבת הביטחון והחלל של אירבאס, מישל אוונס, סגנית נשיא בכירה בלוקהיד מרטין אירונאוטיקס ודירק הוק, מנכ”ל אירבאס ביטחון וחלל.

“מאז חתימת הסכם ההבנות בדצמבר 2018, הצוותים של שתי החברות עמלו על הרחבת שיתוף הפעולה העסקי עם מיקוד על הדרך לאפשר לחיל האוויר האמריקאי את פלטפורמת התדלוק האווירי הטובה ביותר”, כך אמרה מישל אוונס, סגנית נשיא בכירה בלוקהיד מרטין אירונאוטיקס. “אנחנו מאמינים שהמומחיות של לוקהיד מרטין ואירבאס בתדלוק אווירי חדשני בתנאים מבצעיים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות יאפשרו להציג צוות חזק שיביא פתרון מלא לצרכי התדלוק האווירי של חיל האוויר האמריקאי בהווה ובעתיד”.

דירק הוק, מנכ”ל אירבאס ביטחון וחלל אמר כי “שיתוף הפעולה עם לוקהיד מרטין בפרויקט המיוחד הזה גדל מיום ליום ואנחנו מצפים להציג את הפלטפורה לחיל האוויר האמריקאי בעתיד הקרוב. מטוס ה-A330 MRTT מתדלק מטוסים אמריקאי במשימות קרביות כבר משנת 2014 ויחד עם הרקורד המוכח של לוקהיד מרטין בעבודה עם חיל האוויר האמריקאי אנו מאמינים שנוכל להציג יכולות בלתי מנוצחות.

“אמרנו זאת בעבר אבל אחזור על זה שוב – ה-A330 MRTT הוא מטוס התדלוק המוצלח והמוכח ביותר בעולם. הוא הדגים את היכולות והגמישות שלו פעם אחר פעם והוא ללא ספק נכס מיוחד במינו עבור כל צבא, כולל  האמריקאי”, ציין אלברטו גוטיירז, ראש מחלקת המטוסים הצבאיים בחטיבת הביטחון והחלל של אירבאס.

 

תגובות סגורות