חדשות היום

רז בכר מונה למנהל Microsoft for Startups

במסגרת תפקידו יהיה אמון על תוכניות הסטארטאפים של מיקרוסופט בנוסף להובלת האסטרטגיה לקהילת הסטארטפים, המשקיעים והיזמים בישראל

רז בכר מונה לManaging Director Microsoft for Startups וינהל את פעילות הקבוצה ממתחם מיקרוסופט בתל אביב. במסגרת תפקידו יעבוד רז מול קהילת הסטארטאפים לרבות משקיעים, מפתחים, אקסלרטורים ושותפים אסטרטגיים שמספקים תמיכה ליזמים בישראל. זאת בנוסף להובלת תוכניות הדגל של מיקרוסופט דוגמת תוכנית Microsoft for Startups –  הנותנות חבילת הטבות לסטארטפים צעירים,  ScaleUp – אשר נותנת תמיכת Go To Market טכנולוגית לסטאראפטים בוגרים. רז גם יהיה בין המנהלים שיובילו את מתחם המפתחים ה Reactor שנפתח לאחרונה ומספק חלל עבודה ובית לקהילת היזמים בישראל.

רז בכר מצטרף למיקרוסופט לאחר כ- 7 שנים בחברת Amazon Web Services בה מילא שורה של תפקידים בכירים במטה החברה בלוקסמבורג. בין תפקידיו ב AWS היה חלוץ בפתיחת הסניף של AWS בישראל בנוסף להקמת וניהול חטיבת הפיתוח העסקי לסטארטאפים של AWS באירופה, המזרח תיכון ואפריקה.

לרז נסיון עתיר בעבודה עם יזמים, משקיעים, מפתחים ותוכניות האצה לסטארטפים. בתפקידו החדש, יקח רז חלק בהובלת היצע התוכניות של מיקרוסופט לסטארטאפים בישראל, הובלה של תוכניות חדשות, והנגשת הצע השרותים הטכנולוגים והעסקיים של מיקרוסופט לאקוסיסטם.

רז בן 36, נשוי +2, בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון.

כפי ששיתף רז בפוסט שכתב על המוטיבציה והתפקיד החדש: כאשר מסתכלים על האפקט של החזון החדש של מיקרוסופט  כפי שהונח על-ידי מנכ”ל מיקרוסופט העולמית, סאטיה נאדלה: “להעצים כל אדם וכל ארגון בעולם להשיג יותר”, רואים חברה שעברה שינוי משמעותי, מהתרבות הארגונית ומוצרי החברה, לעבודה עם לקוחות וסוגי היוזמות החדשות שהיא מקדמת: התורמת המובילה בקוד פתוח; רכישות כגון GitHub, LinkedIn, Mojang; האטרקטיביות למפתחים, וקידום טכנולוגיות חדשניות כגון בינה מלאכותית ומחשוב קוואנטי.

בנוסף הוסיף רז: “סטאראפים ממשיכים להיות חוד החנית הטכנולוגית של מיקרוסופט בעולם ובישראל בפרט. מיקרוסופט ממשיכה להשקיע ולתמוך באקוסיסטם הישראלי ובסטאראטפים בכל השלבים באופן מקיף גם בצד הטכנולוגי וגם בצד העסקי. אני גאה ושמח להצטרף למשפחת מיקרוסופט ומזמין יזמים ומפתחים בישראל לבקר את הצוות במתחם המפתחים ה Reactor, להיפגש עם ארכיטקטים, מנטורים, ולהשתתף באירועים השונים במתחם”.

בתמונה: רז בכר וצוות Microsoft for Startups

קרדיט לתמונה: מיקרוסופט

תגובות סגורות