אריאלי קפיטל משיקה שיתוף פעולה בינלאומי עם אוניברסיטת NYU

NYU Tandon School of Engineering  Future Labs הפקולטה להנדסה של אוניברסיטת NYU – הרשת הראשונה של חממות עסקיות הפועלת בתמיכה של העיר ניו יורק, וחברת ההשקעות והאחזקות האמריקאית אריאלי קפיטל מכריזות היום על שותפות בינלאומית שתספק הזדמנויות להשקעה, הדרכה ונטוורקינג לחברות הפורטפוליו של Future Labs, ויזמים ישראלים. בניו יורק ובישראל ישנן קהילות סטארט-אפ משגשגות וחדשניות, שותפות זו תנצל את נקודות החוזק הללו עבור תמיכה במיזמים נוספים.

שיתוף הפעולה יזהה סטארט-אפים מבטיחים בשלבים מוקדמים באמצעות אירועי הגשה Future Labs Flash Pitch events  בהם חברות הזנק מניו יורק וישראל יתחרו באירוע בניו יורק על קבלת הצעה להשקעה מגופי השקעות ומשקיעים אמריקאים לרבות אריאלי ושותפיה.

אריאלי הבטיחה כניסה לכעשר חברות סטארט-אפ ישראליות אשר יבחרו בקפידה להצטרף לתוכניות החממה של Future Labs. סטארט-אפים אלו יעברו לניו-יורק ויקבלו גישה למכלול שירותי התמיכה של  Future Labs, הזדמנויות הדרכה ומשאבים נוספים לרבות אפשרויות השקעה ופיתוח עסקי. במסגרת בניית הגשרים העסקיים אריאלי קפיטל תציע לסטארט-אפים ולסטודנטים בוגרי Future Labs ניו-יורק נתיב כניסה לשוק הישראלי והאקוסיסטם התל-אביבי וסביבתו.

Future Labs משמשת מגדלור לחברות סטארט-אפ בינלאומיות במעבר אל האקו-סיסטם היזמי הגדל של ניו יורק, שיתופי הפעולה כוללים את המדינות דנמרק, גרמניה, צרפת, אנגליה וקנדה.

את השותפות בין אריאלי קפיטל ו- Tandon יזם קליף פרידמן, בוגר אוניברסיטת NYU, יו”ר ומנכ”ל ShareNett, רשת עולמית של משרדים משפחתיים ומשקיעים מקצועיים, המתמקדים בהזדמנויות השקעה אלטרנטיביות באיכות גבוהה, בתחומים מגוונים ואשר אריאלי היא אחת. מבעלי העניין הבכירים ב sharenett.

סטיבן קויאן, מנהל Future Labs: “שותפות זו תיתן תמריץ נוסף לקשר המשגשג הקיים בין האקוסיסטם העסקי של ישראל וניו יורק. האסטרטגיה המשותפת של שני הארגונים היא להעמיק את החלופה היזמית בין שתי המדינות ולטובתן. אנו מציגים תחרויות הגשהPitch Competitions) ) ייחודיות, ועובדים על הזדמנויות נוספות בכדי לשפר את כלכלת הטכנולוגיה הן בניו יורק והן בישראל. זוהי תחילתו של שיתוף פעולה משמעותי ביותר”.

קורט ה. ברק, ראש מחלקת מחקר, יזמות וחדשנות, NYU Tandon: “ שותפות זו עם אריאלי תחבר בין תלמידי Tandon להזדמנויות ייחודיות עם הססטארטאפים החדשניים ביותר מישראל ותספק לפקולטה של Tandon נגישות למגזר ההיי-טק הישראלי המשגשג. אנו ציפיה להזדמנויות ששיתוף פעולה זה יניב”.

אור חביב, מנהל פלטפורמות החדשנות של אריאלי קפיטל: “אנו גאים מאד בשותפות הנהדרת שיש לנו עם NYU Tandon Future Labs. ניו יורק וישראל הן שתיים מהזירות המובילות את החדשנות העולמית ושותפות אסטרטגית זו תיצור הזדמנויות עסקיות חדשות עבור חברות סטארט-אפ, משקיעים וחברות בינלאומיות. הודות לאנשים בעלי חזון כאריק בנטוב, מייסד ומנכ”ל אריאלי קפיטל, אשר יסייע להוביל את התוכנית, בנוסף לצוות NYU Future Labs, אנו כעת יכולים לחבר בין הארגונים הטכנולוגיים, האקדמיים וארגוני המחקר המובילים בניו יורק עם הרשת העסקית והפיננסית הגלובלית של אריאלי קפיטל במטרה לסייע ליזמים לבנות ולהשיק חברות גלובליות בעלות השפעה”.

אודות אריאלי קפיטל

תגובות סגורות