חדשות היום

זרוע ההשקעות של קוואלקום בישראל נבחרה לנהל את השקעות ענקית השבבים העולמית גם באירופה

הבוקר (30.7.19) נודע כי קוואלקום ונצ’רס ישראל, השלוחה הישראלית של קרן ההשקעות הגלובלית של ענקית השבבים מארה”ב, בניהולם של מרב וינרב ובועז פאר, נבחרה לנהל גם את כל השקעות החברה באירופה. השלוחה, שנוסדה בשנת 2010, מתמקדת בהשקעות אסטרטגיות בחברות טכנולוגיה והשקיעה מאז תחילת פעילותה ב-29 סטרטאפים ישראלים, ביניהם Waze, Ravello ו-Wilocity. תשעה מהסטרטאפים שהושקעו על ידי קוואלקום ישראל נרכשו בסכום כולל של כ-2 מיליארד דולר.

וינרב: “מדובר בהבעת אמון משמעותית בנו ובפועלנו ואנו מודים לקוואלקום העולמית על ההזדמנות לזהות את חברות הטכנולוגיה המבטיחות בשוק האירופאי – שוק בעל פוטנציאל אדיר עברונו כקרן השקעות, ועבור העולם כולו כצרכני טכנולוגיות מסוגי AI, IOT, Mobility, קישוריות ועוד”. 

פאר: “השוק האירופאי מתאפיין בטכנולוגיות מרתקות המושפעות מאוד מגופי התעשיה המסורתית ביבשת. אנחנו מתרגשים ושמחים על הבעת האמון בנו ומצפים לזהות לא מעט חברות להשקעה, על סמך האסטרטגיה הטכנולוגית של קוואלקום” 

הפורטפוליו של קרן ההשקעות של קוואלקום ישראל כולל 29 חברות דוגמת Magisto, Tabtale, ,Prospera, Wiliot, Scylla DB, Weka.IO ,Mantis Vision  Excellero, Coretigo, CyberX ועוד. הקרן בישראל מצליחה להראות נתוני השקעה מרשימים ו-9 מהחברות בהן השקיעה קוואלקום ונצ’רס בישראל דוגמתWaze, Ravello Wilocity  ו Tapingo  נרכשו בסכום כולל של כ-2 מיליארד דולר.

מרב וינרב, ראש קרן ההשקעות של קוואלקום ישראל – קרדיט צילום – רמי זרנגר.

בועז פאר -דירקטור בקוואלקום ונצ’רס ישראל – קרדיט צילום – קוואלקום.

תגובות סגורות