חדשות היום

גילת משיגה אבן דרך משמעותית בפרו ואישור להיכנס לשלב התפעולי, אשר יאפשר הפקת הכנסות בהיקף של 12 מיליון דולר מידי שנה כחלק מפרויקט הטלקום שנבחרה לבצע ב-2015

הרשת של גילת תספק שירותי אינטרנט בפס רחב ליותר מחצי מיליון בני אדם

ב- Huancavelica, Ayacucho ו-Apurimac

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי השיגה אבן דרך משמעותית בפרו ואישור להיכנס לשלב התפעולי בשלושה פרויקטים אזוריים בתחום התקשורת אותם גילת נבחרה לבצע ב-2015 תמורת סכום מצטבר של 285 מיליון דולר. שלב זה מאפשר את התחלת אספקתם של שירותי אינטרנט בפס רחב ליותר מחצי מיליון בני אדם בשלושת האזורים. הכניסה לשלב התפעולי תאפשר לגילת לייצר הכנסות שנתיות בהיקף של כ- 12 מיליון דולר, למשך תקופה של עשר שנים, וכן להתחיל למכור שירותים על גבי הרשת.

“אני מרוצה מאוד מקבלת אישור ממשלת פרו לכניסה לשלב התפעולי של הפרויקטים ב- Huancavelica, Ayacucho  ו- Apurimac“, אמר אריה רורשטוק, סמנכ”ל ומנהל גילת בפרו. “אבן הדרך המשמעותית הזו משקפת את מימוש יעדנו להפוך את פרו למקור של הכנסה בטוחה, רב שנתית ורווחית, הן מדמי תפעול והן ממכירה של שירותים נוספים על פני הרשת, תוך מימוש חזונה של גילת לגשר על הפער הדיגיטלי בפרו ושאר העולם”.

אירועי חניכת הרשת בפרו לאספקת אינטרנט בפס רחב כתמיכה בפיתוח חברתי ודיגיטליזציה של הבריאות והחינוך, צוינו בצורה חגיגית ובנוכחותם של נשיא פרו, שר התחבורה והתקשורת, והמימשל המקומי. פרויקט הענק יספק קישוריות לאלף ערים בשלושה אזורים באמצעות פריסה של סיבים אופטיים באורך של כמעט 5,000 קילומטר, ושימוש במערכות מידע ותקשורת (ICT). כמו כן תספק הרשת תמסורת סלולרית אשר תאפשר למפעילי רשתות סלולריות להגיע לכפרים מרוחקים ולספק שירותי קישוריות סלולרית3G/4G  בפס רחב אשר יענו על הביקוש לקישוריות סלולריות כפי שקיימת באזורים אורבניים. כמו כן, במהלך תפעול הפרויקט, יותר מ-4,000 נציגי בתי ספר, בריאות, דואר ושיטור יקבלו הכשרה.

וידאו חניכת השירותים ב-:Huancavelica

נשיא פרו, מרטין ויסקרה אמר בנאומו בטקס חניכת הרשת: “אנו מחויבים לעבוד על הדרכים הפיזיות אשר יחברו את פרו ברכבים, במשאיות ובאוטובוסים, אבל אנו צריכים לנוע קדימה גם במרוץ הטכנולוגי הכולל סיבים אופטיים, ופס רחב באמצעות כבל, אשר מעבירים את המידע”.

בטקס חניכת הרשת ב-Apurimac, שר התחבורה והתקשורת דיבר על המיקוד באספקת אינטרנט לבריאותם וביטחונם של הילדים, ושיבח את גילת: “אני רוצה להדגיש כי שיתוף הפעולה של הממשלה עם חברה פרטית, גילת, הביא לידי מימוש את הפרויקט המוצלח של הסיבים האופטיים. ללא המחויבות, העבודה הקשה, ומילוי האחריות בנאמנות מצד גילת, המדינה לא הייתה יכולה לגרום לפרויקט הזה לקרות”. אמר מאריה יארה, שר התחבורה והתקשורת. 

תגובות סגורות