חדשות היום

חברת Cisco ו-Credorax חותמות על הסכם שיתוף פעולה

חברת הפינטק  Credorax חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הטכנולוגיה הבינלאומית Cisco. הסכם זה נועד לייעל את חווית התשלום של צרכנים באתרי סחר מקוונים.

חברת הפינטק Credorax, המפתחת ומספקת טכנולוגיות תשלומים מתקדמות, מודיעה על הסכם שת”פ חדש עם חברת Cisco, במסגרת הסכם זה רכשה Credorax ציוד טכנולוגי חדשני ותוכנה מתקדמת, דבר המאפשר לשדרג את תהליך התשלום של הצרכנים אונליין ולייעל את חוויית הקנייה שלהם. 

חברת Credorax מעניקה פתרונות סליקה עבור אתרים ופלטפורמות סחר ברחבי העולם. מערכת הסליקה של החברה מדורגת בין מערכות הסליקה המהירות בעולם והיא מאפשרת ביצוע טרנסאקציות מקצה לקצה באופן מהיר ביותר. כעת עם חתימת ההסכם תאפשר הטכנולוגיה של Cisco להעצים את היכולת הטכנולוגית של Credorax דבר שיגביר עוד יותר את היעילות של תהליך הצ’ק אאוט באתרי ה- eCommerce. כיום בין %2015% מהרוכשים אונליין יינטשו את סל הקניות עקב תסכול מזמן תגובה איטי בשלב התשלום. הטמעת פתרון זה מאפשרת חווית קנייה מהירה ונוחה אשר עומדת בציפיות הגבוהות של הרוכשים וגורמת לצמצום במספר הנטישות.

משה סלפין, CTO & COO בחברת Credorax מציין: “כחברה טכנולוגית, אנחנו שואפים תמיד לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו, ובטוחים כי בעזרת פלטפורמת הרשת של Cisco לקוחותינו ימשיכו ליהנות מרמת השירות הטכנולוגי הטובה ביותר”.

חברת Cisco נמצאת בחזית העולמית בבניית פלטפורמות דיגיטליות מקושרות, אוטונומית וניתנות לתכנות והתאמה. על רקע חתימת השת”פ, מנכ”ל Cisco בישראל, אורן שגיא מציין: “Cisco מחויבת לעשות כמיטב יכולתה לספק ללקוחותיה את הטכנולוגיות החדשניות ביותר תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת. אנו שמחים על חתימת הסכם השת”פ עם Credorax, ובטוחים שזוהי סנונית ראשונה לשיתוף פעולה ארוך טווח בין שתי החברות”.

תגובות סגורות