חברתTrend Micro מחזקת את פעילותה בישראל ממנה את יעל טריוכין לתפקיד מנהלת פעילות מקומית

חברת טרנד מיקרו (Trend Micro. (TYO: 4704; TSE: 4704, מובילה גלובלית בפתרונות אבטחת סייבר מכריזה על מינוי יעל טרויכין לתפקיד מנהלת פעילות מקומית עבור החברה בישראל. יעל עלתה לישראל מקנדה. בארבע שנים האחרונות מילתה יעל תפקידים שונים בקנדה, בארה”ב ובישראל. בתפקידה החדש כמנהלת הפעילות המקומית, יעל תהיה אחראית על קביעת החזון והאסטרטגיה העסקית הכללית עבור ישראל ועל הניהול היום יומי של הצוות המקומי.

לפני שעלתה לישראל, ניהלה יעל את השותפות הגלובלית בין טרנד מיקרו ל-Amazon Web Services (AWS) ממשרדי החברה בסיאטל. לאחר מכן, פיקחה על השיווק ועל הקשר עם השותפים בישראל. ליעל ניסיון נרחב בניהול שותפויות לטווח הארוך והיא בעלת כישורי מנהיגות ותקשורת יוצאי דופן. מינוי זה הוא חלק מהרחבת פעילויות טרנד מיקרו בישראל וחיזוק הקשרים עם לקוחותיה בישראל.

“הפעילות של חברת טרנד מיקרו בישראל התרחבה משמעותית במהלך השנים וכעת היא מהווה מנוע צמיחה עבור החברה במזרח התיכון”, אמר דניה טאקר, סגן נשיא מכירות AMEA (אסיה, ים התיכון, אפריקה, אוסטרליה וניו זינלד) בטרנד מיקרו. “יעל הוכיחה מנהיגות חזקה והראתה להט בשנים בהן עובדת בחברה. אני מאמין שיעל היא הבחירה הטובה ביותר לתפקיד זה ושהיא מוכנה לקבל על עצמה את השלב הבא בקריירה שלה”.

יעקופ בורקאיגלו, מנהל אזורי לאזור ISR והים התיכון (טורקיה ויוון): “בטרנד מיקרו אנו בוטחים באנשים צעירים וליעל יש יכולת ראויה לציון של תובנה עסקית והבנה של הערך האמיתי של החברה שלנו. כאשת מקצוע צעירה, היא תוסיף ערך רב לשוק האבטחה בישראל בשנים הקרובות”.

“אני נרגשת לקבל על עצמי תפקיד זה בישראל. אני מצפה למנף את הניסיון הקודם והידע שצברתי בשוק המקומי ולמלא תפקיד מפתח בהתרחבות שלנו בישראל. נמשיך להשקיע בהכשרת המומחים שלנו, העשרת סביבת השותפים שלנו ונסייע ליותר לקוחות להישאר בטוחים”, אמרה יעל טרויכין, מנהלת הפעילות המקומית של טרנד מיקרו בישראל.

חברת Trend Micro, מובילה עולמית בפתרונות לאבטחת סייבר, מסייעת להפוך את העולם לבטוח יותר להעברת מידע דיגיטלי. הפתרונות החדשניים שלנו שפותחו עבור לקוחות, ארגונים וממשלות, מספקים אבטחה מרובדת עבור מרכזי נתונים, סביבות ענן, רשתות ונקודות קצה. כל הפתרונות פועלים יחד לנראות מרכזית ושליטה, ומאפשרים הגנה טובה יותר ומהירה יותר. לטרנד מיקרו יותר מ-6,000 עובדים ב-50 מדינות והיא בעלת המידע המודיעיני המתקדם ביותר, שמאפשר לה לאבטח את הארגונים בעולם מקושר. למידע נוסף בקרו ב- www.trendmicro.com.

תגובות סגורות