חדשות היום

קיסייט משיקה דור חדש של נטוורק אנאלייזרים

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) השיקה דור חדש של נתחי רשת RF ומיקרו גלים – RF & Microwave Network Analyzers. המכשירים החדשים מצטיינים בביצועים משופרים: דיוק, תחום דינאמי רחב, חזרתיות גבוהה (repeatability), מהירות גבוהה ועוד. המכשירים החדשים שהשיקה קיסייט מיועדים לכלל חברות הציוד האלקטרוני בתחומי: תקשורת, הייטק, רכב אוטונומי, אוניברסיטאות, תעופה, חלל ותעשיות ביטחוניות.

המכשירים החדשים כוללים יכולות מדידה רבות של רכיבים ממגוון רחב של סוגים: רכיבים עם או בלי המרת תדר, מדידה בפולסים, רכיבים פאסיביים ואקטיביים ועוד. סדרת פתרונות הנטוורק אנאלייזר של קיסייט כוללות GUI מודרני וחדש, נוח למשתמש, ואחוד לכלל המכשירים מתוצרת קיסייט – הכולל תפריטים זהים לשימוש ידני או בהפעלה מרחוק. התכונות של משפחת ה-Network Analyzers החדשה מאפשרים לארגונים לפשט את ביצוע הבדיקות של הרכיבים והמערכות ולהאיץ אותן; להפחית זמני תחזוקה ועלויות downtime; אוטומציה של המדידות; וקסטומיזציה של הציוד והתאמתו לדרישות מדידה שונות בהווה ובעתיד.

ג’ו ריקט, סגן נשיא High Frequency Measurement R&D, בקיסייט טכנולוגיות ציין כי “קיסייט מבינה את האתגרים הייחודיים שעימם מתמודדים מהנדסים הבודקים רכיבים המחייבים בדיקות מרובות ומגוונות, דוגמת אנטנות מסוג multi-input ו-multi-output המשמשות באפליקציות רדיו או Wireless. ה-Network Analyzers החדשים של קיסייט מספקים את פונקציונאליות הליבה הדרושות למהנדסים כדי לבצע מגוון רחב של בדיקות ומדידות והכול במכשיר אחד.”

המשפחה החדשה של Network Analyzers

נטוורק אנאלייזר E5080B החדש מהווה שדרוג של משפחת ה-ENA (ר”ת Enhanced Network Analyzer), גודלו הפיסי קטן יותר והמסך שלו גדול יותר; הוא מיוצר בתצורת 2 פורטים ו-4 פורטים. הוא מצטיין בביצועי RF משופרים ובמגוון אפליקציות כגון מדידות מיקסרים, מדידות בפולסים, ספקטרום אנלייזר מובנה ועוד.

נטוורק אנאלייזר P50xxA Series החדש הינו מכשיר קטן בגודל של מחשב נייד, ניתן להעבירו ממקום למקום בצורה קלה ונוחה, הוא דורש חיבור למחשב שגם משמש לו כמסך ומפעיל אותו. מיוצר בתצורה של 2, 4 ו-6 פורטים.

נטוורק אנאלייזר M980xA Series החדש הינו מכשיר בתצורה של כרטיס PXI, סטנדרט בתעשייה המאפשר להרכיב מכשיר בצורה מודולארית. המכשיר מגיע בתצורה של 2, 4 ו-6 פורטים, אך ניתן לצרף לו כרטיסים נוספים וכך להגדיל את מספר הפורטים עד לעשרות בתוך מארז אחד, דבר שמאפשר עבודה בתצורת מולטי-פורט; כול כרטיס יכול לעבוד בנפרד או שניתן לשלב אותו לעבודה משותפת.

תגובות סגורות