מלם תים ממשיכה בתנופת הצמיחה: רכשה את חברת Automat IT

קבוצת מלם תים ממשיכה להרחיב את פעילותה והכריזה בימים אלה על רכישת חברת Automat IT, המתמחה בשירותי DevOps וענן.

רכישה זו מחזקת את מעמדה של מלם תים כמובילה בתחום ה- DevOps בישראל וזאת לאחר שלאחרונה מוקמה הקבוצה בראש דירוג STKI. בעקבות הרכישה, תמותג מעתה חטיבת הענן של מלם תים תחת השם Automat IT.

Automat IT היא ספק מוביל של פתרונות ושירותי DevOps וענן, עבור חברות המעוניינות ביישום פתרונות תוכנה חדשניים ומיקסום הפוטנציאל בענן הציבורי והפרטי כאחד. החברה הינה בבעלות פרטית, נוסדה בשנת 2012 על ידי זיו קשטן ומעסיקה כמה עשרות עובדים. מומחיותה באינטגרציה ואוטומציה של תהליכים, מהפיתוח, דרך תהליכי בדיקות אוטומטיות ועד התקנה וקונפיגורציה אוטומטית של סביבות מורכבות ויכולות מוניטור למערכות הפרודקשיין (ייצור).

החברה נותנת מענה לארגונים בכל הגדלים ובכל הסקטורים, מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד החברות הגדולות במשק הישראלי, כדוגמת אמדוקס, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, צים, הבורסה לניירות ערך, בזק בינלאומי ועוד.

אודי ויינטראוב, מנכ”ל משותף במלם תים, אמר: “רכישת Automat IT היא רכישה אסטרטגית, שמחזקת את הובלתה של מלם תים בתחום ה- DevOps ומעבה באופן משמעותי את יכולותיה בתחום הענן. תחום פיתוח התוכנה משתנה מקצה לקצה בשנים האחרונות, עם שיטות פיתוח מבוססות DevOps ועם המעבר לענן ולראיה, חברות מסורתיות כגון חברות הביטוח והבנקים, קיבלו אישור רגולציה לעבוד בענן ומרחיבות בכך את השוק. רכישת החברה המתמחה בעולמות ה- DevOps והענן של AWS, Azure ו- Google, תאפשר לנו להעניק שירות טוב ומהיר עוד יותר ללקוחותינו, תוך שיתוף פעולה מיטבי בין צוותי הפיתוח והתפעול”.

זיו קשטן, מנכ”ל ומייסד Automat IT: “ה- DevOps הינה מתודולוגיה שבאה לגשר בין עולמות הפיתוח (Dev) לאופרציה (Ops). מתודולוגיית DevOps נותנת מענה משלב הפיתוח ועד שלב הפרודקשן, ומסתמכת על תהליכים אוטומטיים רבים ומגוונים, על מנת להעניק טיים טו מרקט (Time To Market) מהיר ועם כמה שפחות טעויות שנגרמות על ידי הגורם האנושי. ל- Automat IT ניסיון רב, בהקשבה ללקוח, הבנת צרכיו והיכולת לתפור עבורו את החליפה המתאימה לו ביותר, הן באתר הלקוח, בענן פרטי או בענן הציבורי וזאת על ידי עובדים שהוכשרו על פי המטודולוגייה והבסט פרקטיס שלנו.

ל- DevOps יתרונות רבים נוספים וביניהם: הסתגלות לשווקים משתנים בצורה טובה יותר, אמינות, יעילות בהובלת תהליכים עסקיים, עמידה ביעדים, שיפור שיתופי פעולה בין מספר גורמים בארגון ויכולת גדילה (סקיילביליות) וכל זאת, ללא פגיעה באבטחת המידע.

רכישת החברה על ידי קבוצת מלם תים תביא לשילוב כוחות משמעותי, אשר יביא לידי ביטוי את היתרון הגדול של מלם תים עם לקוחות מסורתיים ויאפשר הצטרפות של לקוחות אלו למסע המיגרציה לענן”.

 

תגובות סגורות