חדשות היום

נובה מרחיבה את סל המוצרים עם פלטפורמה אופטית חדשה

רחובות, 8 ביולי, 2019 – נובה (ת”א: נובה; נאסד”ק:(NVMI , הודיעה היום על השקת מערכת Nova PRIZM, פתרון חדש למדידה אופטית המיועד להטמעה בקווי הייצור המורכבים ביותר בתעשיית המוליכים למחצה. הפלטפורמה החדשה מהווה תוספת ייחודית לפתרונות המדידה המתקדמים של נובה בחטיבת המטרולוגיה האופטית . המערכת כבר סופקה  למספר לקוחות.  

הפתרון משלב טכנולוגיה מהפכנית של אינטרפרומטריה ספקטרלית, יכולת אופטית חדשה ועוצמתית עבור מדידת ממדים קריטיים, עם טכנולוגיה אופטית רב ערוצית להפקת מידע ייחודי מהמדידה. מידע זה לא ניתן לקבל על-ידי מדידות בטכנולוגיות  המסורתיות למדידת ממדים קריטיים. באמצעות ערוצים אופטיים ייחודיים אלו, מערכת
ה
Nova PRIZM מציעה פתרון לרבים מהאתגרים בקווי ייצור השבבים המתקדמים. הפלטפורמה כוללת את NovaMARS® – פתרונות המידול הייחודיים של נובה כמו גם את יכולות למידת המכונה של נובה, ה – NovaFIT, המספקים איכות מדידה גבוהה במיוחד עבור השבבים המורכבים ביותר. 

“לקוחותינו סומכים עלינו שנספק פתרונות חדשניים וייחודיים שיתמכו באתגרים הגוברים עם המעבר לשבבי הדור הבא.” ציין ד”ר אודי כהן, מנהל החטיבה  למטרולוגיה אופטית של נובה. “הפתרון החדש הוא פורץ דרך, ומספק מידע רב ערך המאפשר ללקוחותינו לייצר שבבים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ביעילות ובאיכות הגבוהה ביותר.
ה-
Nova PRIZM הוא תוצאה של חדשנות מובילה ומחזק את היתרון התחרותי הטכנולוגי שלנו בתחום המטרולוגיה.”


בתמונה הראשית: פתרון NOVA PRIZM. קרדיט: נובה.

תגובות סגורות