Arrow מעניקה ל- ActivePuzzle הישראלית 25,000 $ במימון בזק (Flash Funding)

כחלק מתוכנית ההסמכה של Arrow , החברה מעניקה מימון בזק לפרויקטים אשר ביצעו קמפיין לגיוס מימון המוני באמצעות אינדיגוגו (Indiegogo) והמחזיקים בטכנולוגיה מאושרת של Arrow. מאז תחילת התוכנית, הוענקו למעלה מ- 1.7 מיליון דולר
 ו- ActivePuzzle היא הזוכה הראשונה בשנת 2019!

בואו ללמוד כיצד ניתן  לזכות בחלק ממימון הבזק על ידי הצטרפות לתוכנית ההסמכה של Arrow 

במשך שמונה שנים חיפש מאיר סלע אחר דרך קלה ללמד ילדים צעירים את עקרונות הרובוטיקה, אך הוא תמיד נתקל במחסומי השפה המדעית. אלקטרוניקה, מכניקה ושפות מחשב פשוט היו קשות מדי ללמידה עבור הילדים.

נערה צעירה משחקת עם חלקי ActivePuzzle

לבסוף, סלע הבין שכל הילדים מדברים בשפה אחת ובצורה שוטפת – בשפת הפאזלים. בעבודה עם צוות ActivePuzzle, סלע עושה שימוש ב”כוח” הפאזלים כדי לעזור לילדים לגלות באופן אינטואיטיבי את עקרונות הרובוטיקה.

ActivePuzzle: לא עוד משחק בניית רובוט שגרתי

ActivePuzzle הוא משחק המאפשר לילדים לבנות רובוטים מחלקי פאזל ללא צורך בקידוד מורכב כלשהו. כל חלק בפאזל משרת תפקיד אחר, חיוני. לדוגמה, חלק אחד מאחסן את הסוללה שמפעילה את הרובוט, בעוד שאחר מכיל חיישן קירבה המאפשר לו להבחין בחפצים שלפניו.

ילדים יכולים לשחק עם החלקים, לחבר אותם יחדיו כשהם מתחברים באופן טבעי כדי למצוא את ההתאמה הנכונה. למרבה הפלא, חלקי פאזל פשוטים אלה יכולים להשתלב בכדי ליצור אוביקטים, דוגמת: רץ במבוך, שעון מעורר, מאוורר חכם, ועוד. בשעה שהם עובדים בהנאה, הילדים לומדים מיומנויות הכרחיות ברובוטיקה, לוגיקה, פתרון בעיות ותפיסה מרחבית.

המייסד סלע מציין ש”זה נכון שיש הרבה משחקי בניית רובוטים מחלקים, אני חיפשתי משהו אחר”. בסופו של דבר, המחנך ומהנדס המחשבים מצא דרך להצטרף ללמידה ולכיף בצורה נהדרת – בדרך שמשכה מאות תומכים.

מימון המונים ל- ActivePuzzle

בעקבות חוויית אינדיגוגו (Indiegogo), הפך סלע לתומך נלהב במימון המונים. “מימון המונים הוא אחד הדברים הכי טובים שקרו לתעשיית הסטארט-אפ בעשור האחרון”, הוא אומר. סלע מצא כי ישנם שלושה יתרונות עיקריים למימון המונים:

  • באז: “אנשים ברחבי העולם מתוודעים למוצר ולמותג שלך תוך זמן קצר”.
  • תשלום טרום הייצור: “הדבר היה קריטי לתזרים המזומנים העסקי שלנו”.
  • קהילה ומשוב: “אלה שני דברים חיוניים למייסדים”.

סלע אף שיבח את “המערכת האקולוגית המדהימה של יזמים ומממנים בכל רחבי העולם, התומכים באופן פעיל בפרויקטים חדשניים” של אינדיגוגו. משום ש- ActivePuzzle ממוקמת בתל אביב, ישראל, קהילה בינלאומית חזקה זו היתה חשובה במיוחד. סלע מציין כי הוא קיבל תמיכה אישית מנציגי אינדיגוגו בעת הקמת הפרויקט, והשילוב הפשוט של המימון שהתקבל ישירות מחברת אינדיגוגו ללא צורך בחשבוןבבנק זר עשה הבדל עצום.

ActivePuzzle הושקה באינדיגוגו יחד עם סרטון קצר שהעביר את האופי השובב אך החינוכי של המוצר שלה. הוא הציג נערה צעירה משחקת עם חלקי ActivePuzzle. בעזרת סרטון עוצמתי זה, המשימה החינוכית של ActivePuzzle והעיצוב היצירתי משכו את תשומת הלב הן של העיתונות והן של מממנים. ActivePuzzle הוצגה במקומות דוגמת Digital Journal, Mental Floss, Flipboard, ABC8, Medium, ו- Make. החברה גייסה למעלה מ- 55,000 $ מכמעט 500 מממנים באמצעות מימון המונים.

כיום, ActivePuzzle מצויה בשלב הייצור ההמוני, הכולל יציקת והזרקת פלסטיק, ייצור מעגלים מודפסים (PCB), הרכבת מעגלים מודפסים, אריזה, ותיעוד. כמו כן היא החלה בתהליך האספקה, הכולל איסוף פרטי המשלוח של המממנים, מתן אפשרות להתאים תוספים, ותכנון הובלה עבור המוצרים הסופיים.

תמיכה אישית מצד מומחי Arrow

תהליך היצירה לא היה כולו כיף ומשחקים עבור סלע וצוותו. כפי שקורה תדיר עם חידושים יצירתיים במיוחד, כבר בשלב מוקדם נאלצו  ActivePuzzle להתמודד עם אתגרים לא פשוטים

“עמדנו בפני מספר בעיות אב טיפוס”, אמר סלע, ​​”אך קיבלנו תמיכה אישית ממומחי Arrow. הם עזרו לנו לבחור את הרכיבים האלקטרוניים המתאימים לדרישות שלנו”. סלע ציין כי לאורך כל תהליך הייצור, הצעת מפרט החומרים (BOM) של Arrow Electronics הייתה “ללא ספק המקיפה ביותר ובעלת התמחור הסביר ביותר”.

סלע יצר קשר עם Arrow Electronics בדיוק ברגע בו היה זקוק לעזרה, והם היו מסוגלים לתת מענה ולפתור במהירות את הבעיות באב הטיפוס. סלע המליץ: “מניסיוני, הדבר היחיד שהייתי מציע הוא ליצור קשר עם Arrow מוקדם ככל האפשר במהלך תהליך התכנון והייצור שלך, כך שלוח הזמנים של מפרט החומרים שלך יתאים למועדי האספקה שיוצעו על ידי Arrow”.

מימין מאיר סלע, מייסד ActivePuzzle
משמאל אלדד יסעור מנכ”ל Arrow ישראל.

בעקבות הניסיון המוצלח של סלע, ​​ זכתה Arrow Electronics באוהד נלהב. “אם אתה מייסד והמוצר שלך מכיל אלקטרוניקה, אני לא רואה שום סיבה שלא תרצה להשתמש בשירותים והתמיכה המדהימים של Arrow”, לדבריו. “אתה מקבל את היועצים הטובים ביותר עבור העיצוב ומפרט החומרים שלך; אתה מקבל את אספקת הרכיבים האמינה ביותר במחיר הטוב ביותר; ואתה נרשם ומקודם בתוך הקהילה של Arrow. לדעתי, זהו מצב של win-win-win”.

מילה ליזמים עמיתים

סלע, התומך בחינוך, ביקש לתת מספר עצות. לדבריו, “הייתי ממליץ ליזמים להשתמש בשירותי Arrow כאשר הם עובדים על עיצוב אלקטרוני ורכישה פריטי מפרט חומרים. אין אף אחד אחר שאני מכיר המספק תמיכה מקצועית ומקיפה שכזאת – וללא תשלום. רכישה מ- Arrow אף תחסוך כסף לעסק שלך; יש להם את המחירים הטובים ביותר לייצור המוני”.

בסופו של דבר, אמר סלע כי “כיזמים אתם מקבלים את הטוב ביותר מכל העולמות. הצטרפות לתוכנית ההסמכה של Arrow מעניקה לכם קידום, עיצוב אלקטרוני וייעוץ בנושא חלקים בחינם, מחירים מצויינים עבור פריטי מפרט חומרים, ולבסוף, ההזדמנות לזכות בפרס כספי!

Arrow מעניקה ל- ActivePuzzle $ 25,000

ActivePuzzle היא רשמית הזוכה האחרונה במסע הפרסום של אינדיגוגו שזכתה במימון בזק מ- Arrow, וצוות ActivePuzzle מתרגש מהתוספת של 25,000 $ לתמיכה בפרויקט שלהם.

“לא יכלנו לבקש זמן טוב יותר כדי לקבל אותו”, אמר סלע, ​​”בדיוק כשיש לנו כל כך הרבה הוצאות עם ייצור ואספקה.”

מקבלי מימון בזק נבחרים ממסעות פרסום מאושרים שנרשמו לתוכנית ההסמכה של Arrow. התוכנית מציעה הנחות על רכישת מוצרים, ייעוץ הנדסי, תמיכה בייצור, ניהול שרשרת האספקה והזדמנויות שיווקיות, בנוסף להזדמנויות למימון בזק.

אלדד יסעור מנכ”ל Arrow ישראל מסביר כי: “התוכנית הזאת הושקה לפני כשנתיים והיתה מיועדת בהתחלה רק ללקוחות בארה”ב ומספר מצומצם של מדינות באירופה. על מנת לקדם פרוייקטים ויזמים מישראל פניתי למטה החברה בארה”ב לקבל את דרישתי שגם יזמים מישראל יוכלו לקבל מימון במסגרת פרויקט ההסמכה של Arrow, הדרישה התקבלה וכעת מתחילת השנה גם יזמים מישראל יוכלו להשתתף בפרוייקט ההסמכה של Arrow.

עוד הוסיף יסעור כי “הוא שמח שהתעקשות שלו לקדם פרוייקטים ויזמים מישראל השתלמה מכיוון שהזוכה הראשון השנה הוא מישראל אשר התמודד מול מספר רב של פרויקטים מרחבי העולם המתחרים על קבלת המימון, ועל אחת כמה וכמה שמדובר במוצר לחינוך טכנולוגי שתמיד אנו שמחים לקדם”

בהזדמנות זאת יסעור מזמין יזמים נוספים להצטרף לתוכנית ולקבל תמיכה מלאה ע”י הצוות המקצועי של Arrow ישראל משלב גיבוש הרעיון ועד היצור הסופי.

הצטרף עכשיו לתוכנית ההסמכה של Arrow!

www.arrow.com/en/indiegogo/program-overview

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות