המעבד הגראפי NVIDIA Quadro RTX 6000 נכנס לראשונה ללפטופ המהיר בעולם של ASUS

ענקית המעבדים הגראפיים NVIDIA ויצרנית המחשבים ASUS מכריזות היום בכנס האלקטרוניקה הגדול בעולם, IFA כי המעבד הגראפי NVIDIA Quadro RTX6000 GPU ייתן את הכוח ללפטופ של ASUS הנחשב לחזק ולמהיר בעולם, ASUS ProArt StudioBook one, שיהיה הלפטופ הראשון בעולם עם מעבד זה. הדגם החדש של ASUS מצטרף בכך לעוד 11 דגמים חדשים הכוללים את מערכות ה-RTX Studio של NVIDIA, ביניהם של חברות כגון ACER, HP, ASUS ו-MSI שיושקו בכנס. בכך מסתכמים מספר הדגמים הכוללים את מערכות ה-RTX Studio ב-39.

מיקומו של המעבד העוצמתי של NVIDIA, Quadro RTX 6000 בליבת הלפטופ ASUS ProArt StudioBook one , מאפשר לאנשי קראייטיב, מעצבים ויזמים נוספים לעבוד עם תחנת עבודה ניידת ברמה הגבוהה ביותר מבלי שיצטרכו להיות צמודים לשולחן העבודה שלהם. לאן שעבודתם מובילה אותם, יכולים עתה היוצרים המקצועיים לרתום את מערכת ה-RTX Studio לטובת טיפול במערכי מידע מאסיביים ולהאיץ עבודות הדורשות כוח מחשוב גבוה, כגון עבודות אנימציה תלת ממדיות, רינדור עיצובי PhotoReal, עריכת וידיאו 8k , ויזואליזציה של מערכים עתירי מידע מתחומי הגיאופיזיקה ולעיצוב הדמיות מבוססות PhotoReal בטכנולוגיות מציאות מדומה (VR) לתחום האדריכלות ועיצוב הפנים.

מערכות RTX Studio אשר מוטמעות בכרטיסי ה-GPU – NVIDIA Quadro RTX או GeForce RTX מספקות פיצ’רים מתקדמים כגון Real-Time Ray Tracing, AI ומאיץ עיבוד הווידאו 8K RED למיליוני יוצרים ואנשי מקצוע טכניים.

 ASUS ProArt StudioBook One “הוא המחשב הנייד הראשון שמציע את NVIDIA Quadro RTX 6000 בפתרון נייד, ומספק את הביצועים המהירים ביותר בעולם כך שמשתמשים יוכלו להפעיל עומסי עבודה מורכבים באשר הם הולכים,” אמר סמסון הו, מנכ”ל משותף ב- ASUS. “הלקוחות שלנו יכולים לעבד במהירות אנימציות, לערוך סרטוני 8k בזמן אמת או להפעיל ניתוח נתונים בצורה חלקה ויעילה יותר מבעבר.”

ASUS ProArt StudioBook one מספק את השילוב המושלם של ביצועים וניידות עם העוצמה של Quadro RTX 6000 והתכונות פורצות הדרך של מערכת ה- reference design החדשה של NVIDIA “ACE”, וכולל:

  • 24GB of ultra-fast GPU memory to tackle large scenes, models, datasets and complex multi-app workflows.
  • NVIDIA Turing™ architecture RT Cores and Tensor Cores to deliver real-time ray tracing, advanced shading and AI-enhanced tools to accelerate professional workflows.
  • Advanced thermal cooling solution featuring ultra-thin titanium vapor chambers.
  • Enhanced NVIDIA Optimus technology for seamless switching between the discrete and integrated graphics based on application use with no need to restart applications or reboot the system.
  • Slim 300W high-density, high-efficiency power adapter provides charging and power at half the size of traditional 300W power adapters.
  • Professional 4K 120Hz PANTONE validated display with 100% Adobe RGB color coverage, unprecedented color accuracy, and factory calibration for stunning visuals out-of-the-box.

תגובות סגורות