חדשות היום

Visa Innovation Studio תל אביב מכריז על שתופי פעולה עם תעשיית הפייטק המקומית

  • שלוש החברות הישראליות שנחשפו עוסקות בפתרונות תשלום מתקדמים בתחום הקימונעות ותשלומים בין עסקים (B2B): Chargeafter, Mesh, PayU

 

 תל אביב, ישראל – יום רביעי, 4 בספטמבר 2019Visa (NYSE: V) Visa Innovation Studio בתל אביב, חושף היום שתופי פעולה חדשים עם תעשיית הפייטק הישראלית בדגש על פתרונות מתקדמים לענף הקמעונאות ותשלומים בין עסקים (B2B).

שחר פרידמן, מנהל מרכז החדשנות ב-Visa בישראל אמר:  מרכז החדשנות שלנו בתל אביב מתמקד בהשקעות ויצירת שיתופי פעולה עסקיים עם חברות פינטק ופייטק ישראליות שפתרון תשלום מהווה חלק משמעותי מהצעת הערך שלהן. Visa  משתפת פעולה עם חברות אלו על מנת לעזור להן לצמוח ולשגשג באמצעות היכולות הטכנולוגיות, המהירות וגודלה של רשת סליקת התשלומים המתקדמת של “.Visa

עוד הוסיף פרידמן: “חברות פינטק ופייטק משפיעות על עולם התשלומים הגלובאלי המשתנה באופן מהיר כולל שיטות וחוויות תשלום חדשות  והאופנים בהם אנשים משקיעים כסף, מנהלים אותו, מקבלים הלוואות , ומעבירים כספים לחברים ומשפחה. שלוש החברות שחברנו אליהן עוסקות בפתרונות תשלום מתקדמים לתעשייה זו”.

ואלה הן החברות שהצטרפו לאחרונה:

ChargeAfter   – פלטפורמה טכנולוגית גלובלית המאפשרת ללקוחות של בתי עסק מימון מיידי, זול וממספר רב של מלווים בעת הרכישה. בין לקוחותיה נמנים מותגי ה-E-commerce המובילים בעולם המשרתים מאות מיליוני לקוחות בשנה.

Mesh Payments – פיתחה פתרון חדשני לתשלומים בינלאומיים בין עסקים (B2B ) על ידי שתוף פעולה עם חברות סליקת כרטיסי אשראי ונותני שרותי תשלום בכל העולם כבסיס ליצירת רשת של בתי עסק קטנים ובינוניים המשלמים ומקבלים תשלומים.

Zooz (PayU Company) חברה שמספקת פתרונות תשלום אונליין למעל 300,000 קימונעים ב-18 מדינות. פתרונות החברה מתמקדים ביצירת שיטות תשלום נוחות ומהירות עבור בתי עסק וצרכנים. לחברה מרכזי פעילות במרכז ומזרח ארופה, אסיה , דרום אמריקה, המזרח התיכון ואפריקה

בנוסף לשיתופי פעולה ישירים עם חברות הפינטק הישראליותVisa  וחלק מחויבותה של החברה להיות מעורבת בקהילת הפינטק הדינמית בישראל, Visa תומכת גם במאמצי הנטוורקינג והחיבורים שהחברות צמאות לו, על ידי חיבור החברות לבנקים ומוסדות פיננסיים המחוברים לרשתVisa  העולמית.

פעילותה של Visa בישראל מצטרפת לרשת מרכזי החדשנות של Visa הפועלים במוקדי טכנולוגיה ברחבי העולם, כולל ברלין, דובאי, לונדון, סן פרנסיסקו, סן פאולו, סינגפור, שטוקהולם וורשה. (דפנה לא בטוח שזו הרשימה העדכנית והרשמית) המרכז  בתל אביב, מייעל  את האינטגרציה של Visa עם סטארטאפים מקומיים מתחום הפינטק, ומעמיק את שיתוף הפעולה שלה גם עם קרנות הון סיכון מקומיות, מרכזי פינטק אחרים ושותפי ולקוחות Visa בישראל ובעולם.

כזכור, עם השקת ה-Visa Innovation Studio בתל אביב הודיעה החברה כי היא תתמקד בתחילה בתחומי שירותי בנקאות פתוחה, קמעונאות, תחבורה ואימות ויעניק לסטארטאפים ישראלים גישה ל מוצרים ופלטפורמת הפיתוח וה-APIs של Visa. החברה הודיעה כבר אז על שתופי פעולה עם  , AU10TIX המספקת שירותי אוטומציה של תהליכי אימות מסמכי זהות והרכשה, HopOn שפיתחה פלטפורמת תשלום וכרטוס ניידת חדשנית לתחבורה ציבורית, Idomoo וחברת ארקיע קווי תעופה ישראליים בע”מ שהציגו סרטוני וידאו מותאמים אישית, ושת”פ שלBanca Transilvania עם Personetics העוסקת בפתרונות בנקאות קוגניטיביים מבוססי בינה מלאכותית.

בנוסף הכריזה Visa   על שתוף פעולה והשקעה בחברת Behalf  הישראלית שנותנת פתרונות מימון לעסקים קטנים.

Visa גם משתפת פעולה עם חברות הנמצאות בשלבים התחלתיים וחלקן אף יושבות ופועלות מהסטודיו, כך שהחברה תוכל להעריך את התפוקה שלהן בצורה טובה ומהירה יותר. המרכז מעוצב כמרחב יצירה שיתופי, המארח את הסטארטאפים, דבר שכאמור מאפשר ל-Visa לחבור אל חברות הפינטק ולפתח בקירבה פיסית אליה, את הפתרונות המתאימים ביותר לשילוב במערכת התשלומים שלה.

תגובות סגורות