חברת LG תחל בשיווק מכונות כביסה בעלות יכולות בינה מלאכותית ומנוע בהנעה ישירה

חברת LG  תחל לשווק השנה בישראל מכונות כביסה בעלות פתח קדמי המשלבות יכולות בינה מלאכותית, מסדרת ThinQ AI, ועושות שימוש בטכנולוגיית ההנעה הישירה הייחודית של החברה, Direct Drive™. שילוב יכולות הבינה המלאכותית וההנעה הישירה (AI DD™ ) מאפשר למכונות החדשות להבטיח ניקיון יסודי אך גם עדין במיוחד, באמצעות ניתוח אוטומטי של משקל הכביסה וסוג האריג בכל מחזור כביסה, תוך השגת תוצאות טובות יותר ומהירות יותר – וביחד עם שיפור השמירה על עמידות הבגדים.

טכנולוגיית מכונות הכביסה החדשות של LG (AI DD ) ממנפת יכולות Big Data, במאגר הכולל 20,000 פיסות נתונים הקשורים לשימוש במכונה. המערכת מיישמת הגדרות עבודה גמישות, על בסיס נפח הכביסה ועדינות האריגים – הכל על מנת להפעיל מחזור כביסה אופטימאלי לנתונים האלה. כך, ניתן להבטיח כביסה נקיה במיוחד, לצד תועלת נוספת בדמות צמצום של 18% בנזקים הנגרמים לבגדים, והארכת חייו של כל פריט במלתחת הבגדים הפרטית.

יכולות הזמינות בתכונת  TurboWash™ 360 של LG מקצרות את משך יום הכביסה – מבלי להתפשר על הניקיון: כל מחזור כביסה דורש 39 דקות בלבד. התזת מים תלת ממדית, 3D Multi Spray, מסייעת בקיצור הזמן הנדרש לניקוי הבגדים, באמצעות שיגור בו-זמני של סילוני מים בארבעה כיוונים שונים, המשפר את יכולות הסרת הכתמים. לקוחות המעוניינים לחסוך זמן נוסף, יכולים להתקין גם את מכונתLG MiniWash , המותאמת להצבה מתחת למכונת הכביסה. השילוב הזה, יוצר את מכונת TWINWash, המסוגלת לטפל ב-2 מחזורי  כביסה בו-זמנית.

העמידות הגבוהה והיעילות הנדרשות בשוק, הובילו את LG להציע במכונות הכביסה שלה דירוג אנרגטי ברמה A+++ הנשען על טכנולוגיית אינוורטר (inverter) של LG המגיעה עם אחריות לעשר שנים.

על מנת להקל על המשתמשים, ניתן לנהל את מכונות הכביסה בעלות יכולות הבינה המלאכותית וההנעה הישירה (AI DD ) גם באמצעות פקודות קוליות, כמו גם לשלוט בה בעזרת אפליקציית מובייל.

לדברי Song Dae-hyun, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים של LG “השילוב בין ThinQ AI ובין טכנולוגיית ההנעה הישירה של LG מציע יתרונות ברורים ללקוחות, שהם מעל ומעבר להתפתחות אותה חווה עולם מכונות הכביסה במאה השנים האחרונות. זה סוג החדשנות הנדרש על מנת לשבות את ליבם של צרכנים באירופה הדורשים את מכשירי החשמל הטובים ביותר”.

מבקרים בתערוכת IFA 2019, שתתקיים ב- 6-11 בספטמבר בברלין, יכולים ליהנות בביתן LG באולם 18 מחוויה אינטראקטיבית עם משחק שמציג את עוצמתו של AI DD ומדגים כיצד הוא מספק ביצועי כביסה אופטימליים בצורה מהנה ומבדרת, בביקור במרכז הירידים של ברלין. ניתן לעקוב אחר פעילותה של LG בתערוכת IFA, באמצעות המדיה החברתית תחת #LGIFA2019.

תגובות סגורות