חדשות היום

מנכ”ל חדש לקווליטסט ישראל ומזרח-אירופה

שינויים בצמרת ההנהלה של קווליטסט: חברת בדיקות התוכנה הגדולה בעולם הודיעה היום (א’) על מינויו של שי ליברמן לתפקיד מנכ”ל קווליטסט ישראל ומזרח אירופה. ליברמן יחליף את טלי שם-טוב, שפורשת מתפקידה בחברה לאחר 17 שנים בקווליטסט, מתוכן 12 שנה בתפקיד מנכ”לית ישראל ומזרח-אירופה.

שי ליברמן יתפוס את מקומה של טלי שם-טוב, מנכ”לית קווליטסט ישראל ומזרח-אירופה, שהחליטה לפרוש מתפקידה לאחר כ-17 שנים בחברה. ליברמן, שעובד בקווליטסט משנת 2004, תרם להצלחת החברה בתפקידו האחרון כסמנכ”ל בכיר בצוות ההנהלה של קווליטסט והוביל את פעילות החברה במזרח אירופה. את עבודתו בקווליטסט החל כעובד מן המניין ושימש לאורך השנים בתפקידים מגוונים ובהם  מנהל קבוצת בדיקות,  סמנכ”ל החטיבה הביטחונית, סמנכ”ל שירותים מקצועיים במרכז אמריקה וסמנכ”ל פיתוח במזרח-אירופה.

שם-טוב מסיימת קריירה ארוכה בחברה שהחלה בשנת 2002, במהלכה שימשה בתפקידי מפתח בכירים ובהם סמנכ”לית משאבי אנוש ופיתוח עסקי.

קווליטסט נוסדה לפני 22 שנים על ידי איל זילברמן ואלי מרגולין ונחשבת לחברת הבדיקות וה-QA הגדולה והמובילה בעולם. החברה מספקת פתרונות מקיפים בתחום בדיקות התוכנה והאיכות לארגונים הגדולים בישראל ובעולם ומאפשרת ללקוחותיה לצמצם סיכונים עסקיים, לקבל תמונת מצב מלאה על איכות המערכות עוד בשלב הפיתוח ולהבטיח חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף לפעילותה בישראל, לחברה סניפים בארצות הברית, אנגליה, רומניה, פורטוגל והודו והיא מעסיקה כ-1500 עובדים בישראל ומזרח-אירופה וסה”כ כ-3500 עובדים ברחבי העולם. כזכור, לפני כחודשיים נרכשה השליטה בחברת קווליטסט על-ידי קרן ההשקעות הפרטית בריג’פוינט (Bridgepoint) במאות מיליוני דולרים.

נורם מריט, מנכ”ל קבוצת קווליטסט מסר היום (א’): “אני מודה לטלי בשם העובדים ומנהלי קווליטסט על חלקה הנכבד בהצלחתה של חברת קווליטסט לאורך השנים ומברך את שי ליברמן על מינויו. כמי שהחל את דרכו בחברה כעובד מן המניין וטיפס במקצועיות ובסבלנות במדרגות הניהול עד לתפקידו החדש, שי מכיר לעומק את קסמה של קווליטסט ואת אופייה הייחודי. אני בטוח שבעזרת הניסיון והיכולות ששי מביא לתפקיד, קווליטסט תמשיך להוביל את שוק הבדיקות בישראל ובעולם ואף תפרוץ לתחומים ושווקים חדשים”.

טלי שם טוב, מנכ”לית קווליטסט היוצאת: “אחרי 18 שנים החלטתי לעשות, refresh לטעון מצברים ולהמשיך הלאה לפרק הבא בחיי. אני ברת מזל על הזכות שניתנה לי להוביל את קווליטסט ישראל ומזרח אירופה. במאמצים משותפים של העובדים והמנהלים, הצלחנו ליזום ולהוביל מהלכים שקבעו סטנדרט חדש לאיכות ושינו את פני עולם הבדיקות והאיכות בישראל ובעולם. אין מלים לתאר את הגאווה האדירה אותה אני חשה- במנהלים ,בעובדים ובשותפינו לדרך”.

שי ליברמן: “כשהגעתי לקווליטסט התחלתי כבודק תוכנה בחברה אנונימית, קטנה ומשפחתית שמנתה בסה”כ כ- 100 עובדים. היום, 15 שנה אחרי, קווליטסט היא מעצמת בדיקות בינלאומית שקובעת את סטנדרט האיכות בשוק העולמי. אני מברך על הזכות שניתנה לי להיות חלק מתהליכי צמיחת החברה, ומודה על הבעת האמון של החברה בי. היום אני משלב את כל הידע והניסיון שצברתי בבדיקות, בניהול ובפיתוח עסקי וסוגר מעגל בחברה שהפכה עבורי לבית ומשפחה”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות