חדשות היום

סינופסיס רוכשת את QTronic

הרכישה מרחיבה את הפתרונות הווירטואליים של סינופסיס, במטרה להאיץ את הפיתוח של מערכות ותוכנה לענף הרכב

סינופסיס הכריזה שהיא חתמה על הסכם מחייב לרכוש את QTronic GmbH, חברה מובילה בתחום הסימולציה, כלי הבדיקה והשירותים עבור פיתוח של תוכנה ומערכות לענף הרכב, שהמטה שלה ממוקם בגרמניה. עם השלמת הרכישה, יורחב קו המוצרים של סינופסיס בתחום הפתרונות לרכב המשרת את הצרכים של חברות Tier 1 ויצרני OEM. סינופסיס מצרפת אליה מהנדסים עתירי ניסיון במטרה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה והפריסה של פתרונות אצל לקוחות.

הרכישה כפופה לתנאי סגירה רגילים ובכללם רישומים רגולטוריים מסוימים לעסקאות במדינות זרות, והיא צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2019 של סינופסיס. סכום העסקה, שאינו מהותי למצבה הכספי של סינופסיס, לא נמסר לפרסום.

הצמיחה המהירה של תוכנות לכלי רכב, יחד עם האינטראקציה המורכבת בין רכיבי חומרה, תוכנה ורכיבים פיזיים, יוצרת אתגר עצום ליצרני מכוניות ולספקים שלהם, המפתחים מערכות העברת כוח, רכבים חשמליים, מערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS) ומערכות נהיגה אוטונומיות. בכדי להתמודד עם אתגרים אלה, חברות רכב פורסות סביבות וירטואליות לפיתוח ולבדיקה המאפשרות לפיתוח התוכנה להתחיל בשלב מוקדם יותר ומסייעות להאיץ אינטגרציה שוטפת ובדיקות עבור עדכונים המועברים באינטרנט. כלי הסימולציה והבדיקה של QTronic יאיצו את יכולתה של סינופסיס לספק פתרון מקיף של פיתוח אבות טיפוס וירטואליים לכלי רכב עבור פיתוח מערכות ותוכנה בכל חוליות שרשרת האספקה של מערכות אלקטרוניקה לכלי רכב.

“מסמיקונדקטורים ועד יצרני OEM, חברות רכב מחפשות כיצד להאיץ את שלבי הפיתוח, האימות והבדיקה של מערכות רכב חשמליות עתירות תוכנה, ההופכות ליותר ויותר מורכבות”, אמר מנוג’ גאנדי, מנכ”ל קבוצת האימות של סינופסיס. “עם רכישת QTronic, אנחנו מחזקים את עמדתנו כמובילים בפתרונות לאבות טיפוס וירטואליים ונמשיך לספק פתרונות חזקים לפיתוח וירטואלי ולבדיקות, וכן לאפשר לחברות רכב לפתח תוכנה לרכב בשלב מוקדם יותר, מהר יותר ובצורה טובה יותר”.


בתמונה: מנוג’ גאנדי, מנכ”ל קבוצת האימות של סינופסיס

תגובות סגורות