חדשות היום

קלטורה חתמה על עסקה אסטרטגית עם אורקל

ענקית התוכנה האמריקאית תשלב את טכנולוגית הוידיאו של קלטורה במוצריה. כך כל לקוחות אורקל ברחבי העולם יוכלו להשתמש בכלי הוידאו ישירות מהענן של קלטורה

חברת קלטורה הישראלית חתמה על עסקה אסטרטגית עם ענקית התוכנה האמריקאית אורקל. מדובר בהסכם יוצא דופן עבור אורקל במסגרתו תטמיע במוצריה את כלי הוידאו המתקדמים של קלטורה, שהם ממותגים, משווקים ונמכרים כמוצרי אורקל, למרות שהטכנולוגיה של קלטורה ומונגשת הישר מהענן של החברה הישראלית.

השותפות תאפשר לאורקל להוסיף לכל מוצריה חווית ויכולות וידאו מתקדמות, ליצירה, העלאה, עריכה, ניהול, חיפוש, וצפיה אינטראקטיבית. בנוסף תהנה אורקל מיכולות הביג דאטה ואנליטיקה של קלטורה בתחום הוידאו.

בדומה לכ- 25% מהחברות הגדולות בעולם, ביניהן חברות מדיה, טלקומוניקציה ומאות אוניברסיטאות מובילות. גם אורקל משתמשת מזה שנים במוצרי הוידאו של קלטורה להדרכה, תקשורת, ושיתוף פעולה בין עובדיה מסביב לעולם, בנוסף לתקשור ושיווק ללקוחותיה ושותפיה.

לאור האפקטיבייות והפופולריות הגדולה של חוויות וידאויות מקוונות, ובעקבות מובילות השוק של קלטורה והצלחתה הגדולה גם בקרב עובדי ולקוחות אורקל, החליטה אורקל להטמיע ולהנגיש את יכולות קלטורה גם עמוק בתוך מוצריה ובכך להשביח ולהעצים את חווית המשתמש של לקוחותיה. ההשקה הרשמית של שיתוף הפעולה בין החברות תתקיים במסגרת הועידה השנתית של אורקל העולמית שתערך ב-16-19 בספטמבר בסן פרנסיסקו.

לדברי רון יקותיאל, ממיסדי ויו”ר ומנכ”ל קלטורה: “כל חברה אשר נותנת שירותים מקוונים חייבת להעשיר את ממשק המשתמש שלה בחוויות וידאויות מתקדמות, שכן וידאו הוא המדיום הכי מרתק ואפקטיבי לצופים. מר יקותיאל הוסיף ששיתוף הפעולה האסטרטגי של קלטורה עם ענקית טכנולוגיה כגון אורקל הוא המשך הוכחה למובילות העולמית של קלטורה בשוק כלי ושרותי הוידאו.  לדברי יקותיאל חברות טכנולוגיה רבות נוספות הולכות בדרכה של אורקל ומעשירות את מוצריהן בכלי הוידאו של קלטורה.”

חברת קלטורה, שהוקמה על ידי רון יקותיאל, מיכל צור, שי דוד וערן איתם, היא מובילה עולמית בתחום של ניהול וידאו בארגונים, כולל תקשורת פנימית בין מנהלים ועובדים, הדרכה, שיווק, מכירות, ושירות לקוחות. בנוסף פיתחה החברה פתרונות וידיאו להוראה מרחוק עבור שוק החינוך ופלטפורמה למתן שרותי טלויזיה אינטרנטית עבור שוק המדיה והטלקומוניקציה. אנליסטים מובילים כגון גרטנר ופורסטר מכירים מזה שנים רבות בחברת קלטורה כמובילה עולמית בשוק הוידאו. בין לקוחות קלטורה נמנות חברות ענק עולמיות, אוניברסיטאות יוקרתיות וחברות מדיה ותקשורת מובילות.  בנוסף למכירת מוצרי מדף של וידאו לחברות וארגונים, קלטורה גם מנגישה למפתחים ולחברות טכנולוגיה (כגון אורקל) כלי פיתוח מתקדמים של וידאו המאפשרים להוסיף יכולות וחוויות וידאויות לפלטפורמות טכנולוגיות קיימות, ובכך להשביחן.

קלטורה מעסיקה קרוב ל 500 עובדים וקולטת עובדים חדשים למשרדים בישראל, ארה”ב, אירופה וסינגפור. החברה גייסה עד היום מעל 160 מיליון דולר ממשקיעים בהם גולדמן-זקס, נוקיה, SAP, אינטל, ומיטסוי.

תגובות סגורות