חדשות היום

סמסונג ואמדוקס ישתפו פעולה בהאצת הפריסה של רשתות G5 פתוחות מבוססות ענן אצל ספקי שירותי תקשורת

היוזמה המשותפת כוללת את הפתרונות של סמסונג לרשתות G5 עם ONAP, המאפשרת לספקי שירותי תקשורת לפרוס ולהפיק הכנסות ממערך עשיר של שירותים חדשים באקוסיסטם פתוחה וגמישה

סמסונג אלקטרוניקס קו בע”מ (סמסונג) ואמדוקס (נסד”ק: DOX) ספקית מובילה של תכנה ושירותים לחברות תקשורת ומדיה, הודיעו היום על מספר רב של יוזמות משותפות להאצת המעבר של ספקי שירותי תקשורת לרשתות ענן פתוחות המספקות את החופש והגמישות הדרושים בכדי לחדש ולנהל באופן משופר את אספקת שירותי ה-G5 בשוק, במהירות, היקף וכיסוי גדולים יותר עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד.

אמדוקס וחטיבת הרשתות של סמסונג (Samsung Networks) ישתפו פעולה בתהליך הקליטה (אונבורדינג) והאינטגרציה של פונקציות רשת וירטואלית בכדי שספקי שירותי תקשורת יוכלו לנצל את הפתרונות של סמסונג לרשתות G5 עם Open Network Automation Platform (ONAP – פלטפורמה פתוחה למיכון רשתות), שהיא פלטפורמת המיכון המובילה בתעשייה המבוססת על קוד פתוח. שיתוף הפעולה יחל בפונקציית Virtual Central Unit (vCU) של סמסונג ויתרחב לתחומים נוספים במהלך הביצועי של תכנית מקיפה, הכוללת רכיבים של ליבת ה-G5, ותסייע לספקי שירותי התקשורת לממש בענן רשת G5 מקצה לקצה התומכת בדרישותיהם העסקיות, היום ובעתיד.

שתי החברות גם יבחנו את האפשרות של אספקת שירותי רשת רלוונטיים, כגון השקה ואינטגרציה של vRAN ופתרונות איפשור לווירטואליזציה של פונקציות רשת קשורות. פונקציות רשת וירטואליות המנוהלות על ידי פלטפורמת מיכון ותיאום מקיפה יספקו לספקי שירותי התקשורת מערך עשיר של שירותים חדשים וחדשניים הניתנים לפריסה, גילוי והרחבה לפי דרישה ומספקים דרכים חדשות להפקת הכנסות (מונטיזציה) מהרשת.

“השותפות עם אמדוקס באיפשור ONAP מסייעת לנו להאיץ מעבר חשוב לארכיטקטורה דינמית ומונעת תכנה אשר תאפשר לרשתות להתאים את עצמן למלא ביקושים מצד המשתמשים ותנאי רשת שמשתנים כל העת,” אמר ג’הו ג’יאון, סגן נשיא בכיר ומנהל המו”פ בחטיבת הרשתות של סמסונג אלקטרוניקס. “ככל שאנו ממשיכים ומקדמים את עסקי ה-G5, אנו מאיצים גם את האימוץ של ONAP ופריסת רשתות G5 בכדי להעשיר את האקוסיסטם של ה-G5.”

“במקביל להאצת הפריסה של רשתות G5, ספקי שירותי תקשורת מנצלים את ההזדמנות לבנות מחדש את ארכיטקטורת הרשת שלהם כרשת פתוחה, וירטואלית, מבוססת ענן ובעלת יכולות בינה מלאכותית (AI),” אמר אנתוני גונטיליקה, נשיא קבוצת המדיה,  הרשתות והטכנולוגיה באמדוקס. “בשיתוף הפעולה עם סמסונג, אמדוקס תורמת את מומחיותה ב-ONAP ארגונית ובמערכות מגודרות תכנה ומשלבת אותן בפתרונות המתקדמים של סמסונג לרשתות G5 על מנת לאפשר לספקי שירותי תקשורת להשיק במהירות שירותים חדשים.”


תגובות סגורות