Equinix נכנסת לשוק הישראלי ממנה את אבנט תקשורת למפיצה בארץ

Equinix מאפשרת לארגונים להקים  דטה סנטר שלהם ביותר מ-200 חוות שרתים ברחבי העולם, ביעילות ובמחיר ללא תחרות

ענקית תשתיות האירוח הבינלאומית Equinix הודיעה על כניסתה לשוק הישראלי, עם מינויה של חברת אבנט תקשורת לנציגתה בישראל ולמפיצה של שירותיה בארץ. אבנט תקשורת היא אחת מחברות ההפצה הגדולות ביותר בישראל בתחומי המחשוב העסקי, באמצעות מאות משווקים וכן באמצעות פלטפורמת מסחר אוטומטית שהקימה לשירותי ענן. פתרונות Equinix ישווקו באמצעות משווקי חברת אבנט תקשורת המתמחים בבנייה ויישום של פתרונות ענן.

Equinix השקיעה מאז הקמתה למעלה מ-22 מיליארד דולר בהקמת Equinix Platform, פלטפורמת אירוח וקישוריות הפרוסה על פני יותר מ-200 חוות שרתים ברחבי העולם בסטנדרט הגבוה ביותר (זמינות של 99.999%) – ומאפשרת לכל ארגון להקים ביעילות את הדטה סנטר שלו בכל מרכז עסקי משמעותי בעולם. לצורך כך מעמידה Equinix לרשות ארגונים שטחים בנויים בהיקף של 2 מיליון מטר רבועים, הפרוסים על פני 52 מרחבים אורבניים ב-24 מדינות בצפון ובדרום אמריקה, אירופה, מזרח תיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק.

לצורך התפעול מעסיקה החברה כ-7,900  עובדים בחמש היבשות שבהן היא פועלת.

בין לקוחותיה של החברה, שמחזורה הגיע בשנת 2018 ל-5 מיליארד דולר,  נכללות חברות הענן הגדולות בעולם: AWS, Azure של מיקרוסופט, Google Cloud, Salesforce, Alibaba Cloud, IBM Cloud ו-Oracle Cloud שהעדיפו להקים חלק מחוות הענן שלהן בפלטפורמת Equinix.

שמעון אמויאל מנכל אבנט תקשורת

שמעון אמויאל, מנכ”ל אבנט תקשורת: “Equinix פותחת בפני חברות וארגונים בישראל נתיב  יעיל להקמת  דטה סנטר שלהם במוקדי הכלכלה המרכזיים של העולם – וב-1/3 המחיר בהשוואה לכל חלופה באותה הארכיטקטורה. אנו נספק לכל חברה גם ידע עשיר מניסיוננו בשירותי ענן, במיגרציה, אבטחת מידע, גיבוי, תקשורת, שינוע ציוד לארצות יעד ועוד שיסייע בבניית הפתרון ופריסתו. בכך נספק יחד עם Equinix פתרונות לביקוש הגדל בישראל לכוח מחשוב מקומי בשוקי הפעילות של חברות ישראליות ברחבי העולם”.

חברות ישראליות רבות, ובמיוחד חברות היי-טק, הקימו בשנים האחרונות מרכזי מחשוב בערים שונות בעולם, (בדרך כלל סמוך למטה החברה בחו”ל) אך נאלצו להתמודד עם שורה של בעיות לוגיסטיות ותפעוליות שהקשו על התהליך ויקרו אותו. הפתרון, הידוע בשם Colocation, מאפשר לחברות פריסה גלובלית של הדאטה סנטר שלהם. השימוש בתשתית הייעודית המוכנה של Equinix יאפשר עתה לכל חברה ישראלית לבחור שטח ייעודי בנוי באחת מ-200 החוות ולהתקין את הציוד הנדרש להקמת הענן שלה, בכל קונפיגורציה שתרצה. בנוסף, לחברת Equinix פורטפוליו עשיר של מוצרים משלימים לפתרון. חברה מתארחת תוכל להזמין מ-Equinix קווי תקשורת, מערך אחסון, מערך גיבוי, גידור פיסי של המתחם שלה לאבטחה ברמה גבוהה ועשרות מוצרים ושירותים נוספים. כן תוכל להזמין שירות של טכנאי Equinix שיבצע עבורה מגוון של פעולות תחזוקה מקומיות.

הקרבה הפיסית לעננים של ספקי הענן הגדולים תאפשר ללקוחות הישראליים שלEquinix  לקשר בקלות ובמהירות את חוות הענן הפרטיות שלהם עם העננים הציבוריים של AWS, מיקרוסופט, גוגל והספקים הגדולים האחרים וכן לרשתות של חברות טלקום כמו: AT&T, BT, Orange, Telefonica, Verizon, Vodafone ועוד.

תגובות סגורות