חדשות היום

דודא השלימה גיוס של 25 מיליון דולר לבניית פלטפורמה לעיצוב אתרים לסוכנויות דיגיטל ופלטפורמות SaaS

פאלו אלטו, קליפורניה – 25 בספטמבר, 2019 – דודא (Duda), פלטפורמה מובילה לעיצוב אתרים לסוכנויות דיגיטל ופלטפורמות SaaS, הודיעה היום כי השלימה סבב גיוס של 25 מיליון דולר מחברת ההשקעות Susquehanna Growth Equity – SGE. בעקבות הגיוס הנוכחי, מגיע סך הגיוסים של דודא עד היום ל- 50 מיליון דולר. המימון יסייע להאיץ את מאמצי השיווק והמכירות של החברה ויחזק את צוות המחקר והפיתוח הפועל בישראל.

דודא פיתחה כלים מותאמים במיוחד המשולבים בפלטפורמה שלה לבניית אתרים, המאפשרים למעצבי אתרים וסוכנויות דיגיטל לייעל את יכולותיהם ולשלב טוב יותר בין פעילות העיצוב לבין העבודה מול הלקוחות שלהם. מעצבי אתרים אשר עברו מ- WordPress לדודא מדווחים על צמצום של 50% בזמן בניית אתרים. בנוסף, דודא מספקת פתרון white-label של אתר כשירות (Website-as-a-Service) עבור חברות SaaS ומאפשרת להן להציע יכולות עיצוב אתרים המשולבות בטכנולוגיה שלהן עבור לקוחות קטנים ובינוניים. דודא עובדת עם מספר חברות SaaS מובילות במגוון תחומי פעילות: מלונאות, ניהול נכסים, אופנה ויופי, CRM ושיווק דיגיטלי.

“הצוות של Susquehanna ואני התרשמנו כבר בהתחלה מהמוצר. אבל רק אחרי שהתחלנו לדבר עם לקוחות הבנו כמה עוצמתית הפלטפורמה עבור אלפי מעצבים אותם היא משמשת. שוב ושוב קיבלנו משובים מלקוחות שלנו שציינו בפנינו שדודא היא הגורם לצמיחה בסוכנויות שלהם”, אמרה נועה וולפסון, מ- SGE. “היכולת לרכז את כל פעילות העיצוב וצרכי ניהול הלקוחות בפלטפורמה מאובטחת אחת, חוסכת למעצבים זמן וכסף”. נועה וולפסון הצטרפה לדירקטוריון החברה כחלק מתנאי ההשקעה, לצד המשקיעים הקיימים אורן זאב ופיטנגו (Pitango Venture Capital).

“אנו מכירים היטב את התסכול עמו מתמודדים מעצבי אתרים רבים, כל יום, לאור המחסור בפלטפורמות עיצוב מתאימות. הצוות שלנו פיתח מוצר המשלב את כל הרכיבים הנדרשים לעיצוב אתרים ברמה מקצועית, אשר יכול לשרת סוכנויות דיגיטל ופלטפורמות SaaS ולאפשר להם לשפר את הפעילות העסקית שלהם”, אמר איתי סדן, מייסד שותף ומנכ”ל דודא. “גיוס זה מהווה אבן דרך במסע שלנו ואנו שמחים לצרף את SGE לדירקטוריון החברה לסייע לנו להצליח בהשגת מטרותינו”.

“ראינו צמיחה עצומה בשנה האחרונה והשקעה זו תסייע לנו להרחיב את הפעילות העסקית שלנו ולהאיץ את הפיתוח על מנת להתאים עצמנו לצרכים המקצועיים של לקוחותינו”, אמר אמיר גלט, מייסד שותף וסמנכ”ל טכנולוגיות בדודא.

הפלטפורמה של דודא עברה הרחבה משמעותית עם השנים, השתנתה ממערכת לבניית אתרים לפתרון מקיף לסוכנויות דיגיטל, פלטפורמות SaaS, הוצאות לאור מקוונות, וחברות לאירוח אתרים הכוללת יכולות מבדלות כמו:

  • Widget Builder – מאפשר לחברות לשלב את הטכנולוגיה שלהן כרכיבים (widgets) בתוך הפלטפורמה של דודא עם קידוד מינימלי. ממשקי API נרחבים מאפשרים שילוב של הפלטפורמה של דודא עם פתרונות צד שלישי ומסדי נתונים.
  • Site Comments – מאפשר לסוכנויות דיגיטל לשתף פעולה עם לקוחות ישירות על גבי האתר בזמן בנייתו. כל הערה מקושרת לאלמנט ספציפי באתר לטובת תקשורת ברורה יותר וקבלת משוב מהיר יותר וזמן תגובה כולל מהיר יותר.
  • Asset Sharing – מעניק למעצבי אתרים את האפשרות לשמור טמפלטים (templates), חלקים ורכיבים שהם בנו, כך שכל אחד בצוות שלהם יכול להשתמש ברכיבים אלו לעיצוב עתידי של אתרים נוספים.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות