מנהלים בכירים רוכשים את Electronic Components Business של חברת CUI בע”מ להקמת CUI Devices

כישות פרטית, CUI Devices מתכננת התרחבות מואצת לקטגוריות טכנולוגיות חדשות

טואלטין, אורגון – 1 אוקטובר, 2019 – מנהלים בכירים לשעבר בחברת CUI בע”מ הודיעו היום על רכישת יחידת הרכיבים העסקיים של החברה, שהינה מובילה בתעשייה, מחברת האם הנסחרת CUI Global. הם הקימו ישות פרטית חדשה בשם CUI Devices אשר תמשיך לשרת את לקוחותיה ולפתח טכנולוגיות חדשות במסגרת קווי המוצרים שלה בתחומי הקישוריות, אודיו, ניהול תרמי, התקני תנועה וחיישנים.

מאט מקנזי (Matt McKenzie), מנכ”ל CUI Devices מסר כי “צוות ההנהלה של CUI Devices מאמין בעזק זה ומרגיש בטוח ביכולת החברה להצליח כישות עצמאית”. הוא הוסיף כי “השקענו שנים רבות בבניית חברת CUI בע”מ ואנו מצפים להוביל את החברה להצלחה רבה אף יותר כחברה עצמאית”.

חברת CUI Devices העצמאית תמשיך לתמוך בלקוחותיה הגלובליים בכל מגזרי השוק המרכזיים. החברה תתמקד בתמיכה והרחבה של הרכיבים האלקטרוניים שהיא מציעה כיום. חברת CUI Devices תתמקד בעסקיה בתחומי הקישוריות, אודיו, תנועה, ניהול תרמי וחיישנים והיא מתכננת להרחיב את פעילותה לקטגוריות של טכנולוגיות חדשות בעתיד.

הארגון החדש מחוייב להבטיח ללקוחותיו מעבר חלק וכי יושפעו מעט ככל הניתן מביצוע העסקה. כל אתרי הייצור, העיבוד העסקי, הזמנות מוצרים, מספרי מודלים ומערכות תוכנה למשתמשי קצה יישארו כפי שהם כיום. בנוסף לא יחול כל שינוי ברשת ההפצה הגלובלי היציב של החברה או בשרשרת האספקה שלה.

מקנזי מסר כי “CUI בע”מ הינו מותג מבוסס ויציב ואנו מחוייבים לספק ללקוחותינו המשכיות. חברת CUI Devices תמשיך לבסס ולטפח את יחסיה עם הלקוחות והשותפים על ידי התמקדות בסיוע למהנדסי התכנון והפיכת עבודתם לקלה ומוצלחת יותר בעזרת חוויה מקוונת מיטבית לצד שירות לקוחות ותמיכה טכנית הטובים ביותר”.

פרטי קשר

CUI Devices

Reid Hornberger, +1 503 612 2300, rhornberger@cuidevices.com

Publitek

אלכסנדרה סורטון (Alexandra Sorton), +44 (0)1225 470 000, alexandra.sorton@publitek.com,  www.publitek.com

תגובות סגורות