מוצר ה-C-V2X של אוטוטוקס מוכן לשוק הסיני לאחר ניסויים מוצלחים בשנגחאי עם רנו-ניסאן, יצרנית אירופית נוספת ויצרניות סיניות מובילות

רם שלום, סגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק באזור אסיה והאוקיינוס השקט באוטוטוקס: “ההדגמה המוצלחת של פתרון ה-C-V2X מקצה לקצה עם חמישה יצרני רכב ומערך השותפים שלנו מעידה על הבשלות הטכנולוגית שלו לקראת פריסה מסחרית המונית בסין וברחבי העולם”

חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, מובילה עולמית בפתרונות תקשורת V2X (Vehicle-to-Everything), הדגימה בהצלחה את התאימות של מערך השבבים שלה לדרישות התקן הסיני של C-V2X ולתקן האבטחה הסיני של OSCCA, בעקבות ההדגמה הגדולה הראשונה בעולם של תאימות הדדית של תקשורת C-V2X ממותגים רבים. ההדגמה כללה עבודה משולבת בעולם האמיתי של 20 חברות רכב שיצרו כ-50 צוותי הדגמה ובכללם יצרנים מובילים של מכוניות, כל יצרני השבבים המובילים וספקי תוכנה ואבטחה. האירוע התקיים במסגרת כנס ותערוכת 2019 SAE בשנגחאי שנערכה בשבוע שעבר (22-24 באוקטובר).

העמידה בדרישות התקנים בסין הופכת את אוטוטוקס לאחת מספקיות ה-V2X היחידות בעולם שעומדות בתקנים של ארה”ב, אירופה וסין ומסוגלות לממש את הפוטנציאל המסחרי של שלושת שוקי הרכב הגדולים בעולם, תוך עמידה ברגולציה, בתקנים ובדרישות של כל אחד מהשווקים הללו.

חמישה יצרני מכוניות עשו שימוש בערכות השבבים של אוטוטוקס במהלך ההדגמה בשנגחאי: Renault-Nissan, Brilliance Auto, FAW, Great Wall ויצרן רכב אירופי מוביל נוסף שהציגו בנסיעות הדגמה למאות מבקרים את התאמת המערכות לדרישות התקנים בכל הרמות: ערכת השבב, המערכת, התוכנה והאבטחה. ההדגמה כללה טכנולוגיית תקשורת בין כלי רכב (V2V) וטכנולוגיית תקשורת בין כלי רכב לתשתיות (V2I) לראשונה עם יכולות אבטחה תואמת לתקן הסיני של OSCCA. כמו כן הודגמה אבטחה של מערכת V2X בפני מתקפות סייבר באמצעות יחידות קצה RSUs (Road Side Units) שנפרסו לאורך הדרכים.

אוטוטוקס עבדה לאחרונה בשיתוף פעולה הדוק עם שותפי Tier1 וחברות אחרות באקוסיסטם של ענף הרכב כדי להבטיח התאמה ותאימות הדדית מקצה לקצה (Interoperability) בהתאם לדרישות התקנים בסין, שמהווה תנאי מוקדם לפריסה מסחרית רחבת היקף של מערכות C-V2X במדינה. לקראת הכנס בשנגחאי השלימה החברה בהצלחה מבדקי תאימות הדדית עם כל היצרנים האחרים של שבבי C-V2X.

אוטוטוקס חתמה לא מכבר על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Neusoft הסינית שמטרתו לפתח פתרון V2X מאובטח ואמין ביותר. הפיתוח המשותף הודגם אף הוא בכנס בשנגחאי ביחד עם ארבע יצרניות של כלי רכב.

“אנו גאים מאוד בכך שהשגנו את אבן הדרך החשובה הזו בשוק הרכב החכם והמקושר של סין שצומח במהירות”, מסר רם שלום, סגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק באזור אסיה והאוקיינוס השקט באוטוטוקס. “ההדגמה המוצלחת של פתרון ה-C-V2X מקצה לקצה עם חמישה יצרני רכב ומערך השותפים שלנו מעידה על הבשלות הטכנולוגית שלו לקראת פריסה מסחרית המונית בסין וברחבי העולם”.

 


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות