חדשות היום

גילת השיגה את מהירויות המודם הגבוהות ביותר אי פעם, בנפח כולל של 1.2Gps, על גבי לוויין הPhase 1 LEO- של Telesat

אבן דרך זו בתעשייה הושגה הודות למקסום הפוטנציאל בהעברת נפח תקשורת גבוה על גבי לווייני NGSO

פתח תקווה, ישראל, 21 בנובמבר 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי השיגה את מהירויות המודם הגבוהות ביותר אי פעם, בנפח כולל של 1.2Gps, על גבי לוויין הPhase 1 LEO- של Telesat. השגת אבן דרך זו בתעשייה מוכיחה את הפוטנציאל שבהעברת נפחי תקשורת גבוהים על גבי לוויינים המשייטים במסלול שאינו גאוסטציונרי (NGSO). הטכנולוגיה של גילת פותחת צוהר למוצרי תקשורת חדשים ומגוון רחב של חוויות לקוח לשווקים המחייבים העברת מידע בנפחים מאוד גבוהים, דוגמת אניות שייט (Cruise), מטוסים גדולים ויישומים בקיבולת גבוהה לפרויקטים ממשלתיים. בנוסף, השילוב שבין הנפח הגבוה שמספקת הטכנולוגיה החדשנית של גילת לבין ההשהיה הנמוכה בלווייני NGSO יוצר הזדמנות עבור יישומים הרגישים להשהיות, דוגמת 5G.

“Telesat מקיימת את הבטחתה לאספקת יישומים בעלי נפח יוצא מן הכלל, שיעור מידע גבוה, והשהייה נמוכה – גורמים המבליטים את יתרונות ארכיטקטורת לווייני ה-LEO שלנו,” אמר מישל פורסט, מנהל תחום ההנדסה בתוכנית ה-LEO של Telesat. “Telesat מעריכה מאוד את שיתוף הפעולה ארוך הטווח שלה עם גילת ואנו מרוצים מהתוצאות יוצאות הדופן שהושגו באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של גילת.”

“השותפות החזקה שבין Telesat לבין גילת מסמלת הישג יוצא דופן נוסף באספקת שירותי לוויין מהדור הבא הנדרשים ליישומים בנפח גבוה”, אמר אמיר יפה, ראש תחום לקוחות גלובליים בגילת. “הצגת המודם המהיר ביותר בתעשייה מסמלת פריצת דרך משמעותית והשגת אבן דרך מהותית במימוש חזונה של גילת לאפשר היצע רחב, איכותי וחסכוני של שירותי פס רחב באמצעות טכנולוגיות חדשניות הממקסמות את היכולות שבמערך לווייני NGSO”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות