חדשות היום

גילת חתמה על חוזה משמעותי עם SES במסגרתו תפתח ותפרוס מערכות תקשורתmPOWER O3b הפועלות במסלול לווייני בינוני (MEO)

החוזה בהיקף של מיליוני דולרים ממצב את גילת כשחקן משמעותי בתחום הלוויינים שאינם גאוסטציוניריים (NGSO) בזכות הטכנולוגיה החדשנית של פלטפורמת ה-GEO/NGSO הרב מסלולית שלה 

פתח תקווה, ישראל, 18 בנובמבר 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום על השגת ציון דרך משמעותי עם בחירתה של SES בגילת לפיתוח ופריסת פלטפורמת תקשורת לוויינית (VSAT) רב יישומית וגלובלית למערכות תקשורת ה-mPOWER  O3bשלה הפועלות במסלול לווייני בינוני (MEO). החוזה בהיקף מיליוני דולרים, ממצב את גילת כשחקן משמעותי בתחום הלוויינים המשייטים במסלול שאינו גאוסטציונרי (NGSO), בזכות החדשנות הטכנולוגית של פלטפורמת ה- GEO/NGSOהרב מסלולית שלה.

“כבוד גדול עבורנו לשתף פעולה עם SES פעם נוספת, והפעם במימוש מערכת הדור הבא שלה, ה-mPOWER O3b”, אומר רון לוין, סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה בגילת. “גילת נבחרה בזכות תכן מקטעי הקרקע החדשני שלנו אשר מפחית באופן משמעותי את עלויות העברת כל ביט של מידע ברשת, בזכות היכולת שלנו לספק שיפור מהפכני בביצועי המודם ובזכות יכולותינו ההנדסיות להביא לאופטימיזציה נוספת בפלטפורמה לתמיכה יעילה במערכת התקשורת mPOWER O3b של SES. אנו גאים להיות בחזית הטכנולוגית של תחום הרשתות הקרקעיות התומכות במערכות לווייני NGSO לצידה של SES, אשר סללה את הדרך למערכות לוויינים NGSO עם מערך לווייני ה-O3b שלה וכעת ממשיכה להוביל עם רשת ה-mPOWER O3b.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות