חדשות היום

חברת פאוור פליט מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2019

וודקליף לייק, ניו ג’רזי –  בנובמבר 2019, פאוור פליט (נאסד”ק ותל אביב: PWFL), מובילה גלובלית וספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול נכסים ניידים בעלי ערך לארגונים ובהם משאיות מסחריות, משאיות משא, מיכלים, משא וציי רכב וציי משאיות, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2019 אשר הסתיים ב-30 בספטמבר 2019. תוצאות אלו כוללות אך ורק את התוצאות הכספיות של I.D Systems טרם הרכישה של פוינטר טלוקיישן בע”מ, אשר נסגרה ב-3 באוקטובר 2019. התוצאות הפיננסיות של פאוור פליט לרבעון הרביעי אשר יסתיים ב-31 בדצמבר 2019 יכללו את התוצאות המאוחדות של I.D Systems וכן של פוינטר טלוקיישן.

סיכום ההנהלה

“הרבעון השלישי היווה המשך לביצועים החזקים שלנו מהרבעון הקודם ומתבטא בתוצאות הכספיות שלנו” אמר כריס וולף מנכ”ל פאוור פליט. “המשכנו בביצוע תוכנית הצמיחה שלנו, והשגנו שיא הכנסות רבעוניות של 16.9 מיליון דולר, גידול של 26% ביחס לאשתקד, וגידול של 17% בהכנסות החוזרות (SAAS) ביחס לאשתקד.

“האסטרטגיה שלנו כוללת אספקת פלטפורמת IoT מקצה לקצה למעקב, שליטה, וניהול של נכסים ניידים בעלי ערך גבוה, ואסטרטגיה זו ממשיכה לייצר שיפור בתוצאות העסקיות. במהלך הרבעון השלישי, חתמנו על מספר עסקאות בכל שלושת המגזרים בהם אנו עובדים, עם שחקנים מובילים ובהם Knight-Swift, The Scotts Miracle-Gro Company, B.A.H Express ו-Jungheinrich. השותפות שלנו עם Jungheinrich ממשיכה להתפתח ואף מקדימה את התכנית המקורית, ובמסגרת שותפות זו כבר קיבלנו מספר הזמנות כשלב ראשון והמשך מערכת היחסים נראה מבטיח ביותר. זכיות חדשות אלו יחד עם בניית צבר ההזמנות שלנו, משקפים את הדרישה הגוברת שאנו רואים לפתרונות של פאוור פליט.

“במגזר הרכבים המקושרים שלנו, סיפקנו מעל ל-18,000 יחידות טלמטיקה ל-Avis Budget Group ברבעון השלישי, והבאנו את מספר היחידות הכולל שסופקו ברבעון השני והשלישי של שנת 2019 לכ-36,000. בנוסף, במהלך הרבעון השלמנו פיתוח משמעותי הקשור לתקשורת Bluetooth מאובטחת ואנו לקראת סיומן של תוכניות אחרות והתחלה של פעילויות אישור ל-70 דגמי רכב נוספים לקראת שנת 2020.

“לאחר סיום הרבעון, השלמנו את רכישתה של פוינטר טלוקיישן ב-3 באוקטובר, רכישה אשר מהווה קפיצת מדרגה ענקית קדימה בחזונה של פאוור פליט ליצירת חברה חזקה בעלת אינטגרציה אנכית וגלובלית בתחום פתרונות ותוכנת טלמטיקה IoT. פוינטר מספקת את הפן הנדרש למינוף האסטרטגי ופריסת הטכנולוגיות והפתרונות משוק אחד לאחר, דבר אשר צפוי בטווח הארוך יותר, להעלות את הרווחיות ולשפר את תזרים המזומנים. בעוד שחלף רק כחודש מאז סגירת העסקה, חודש זה היה עמוס ופורה. הצוותים המשולבים שלנו הוטמעו היטב ועובדים צמוד על מפת הדרכים להמשך, לשם השגת הפחתת עלויות ומימוש הסינרגיות, ומימוש ההזדמנויות להגדלת המכירות ההדדיות.

“במבט קדימה אנו בטוחים באשר ליכולותינו לעמוד בתחזית הפיננסית השנתית שלנו כעסק מאוחד. החזון שלנו ליצור את פאוור פליט כספקית פתרונות טלמטיקה IoT מבוססי תוכנה גלובלית מתקדמת, ואנו מאמינים כי נייצר ערך משמעותי לבעלי המניות באמצעות הגדלת הפעילות הגלובלית, ההכנסות, הרווחיות ותזרים המזומנים.”

תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2019

ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכמו בשיא של כ-16.9 מיליון דולר – גידול של 26% בהשוואה להכנסות של 13.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות משירותים ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכמו ב-5.8 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 4.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות משירותים נבע בעיקר מהגידול בהכנסות חוזרות בעלי רווחיות גבוהה והכנסות משירותים מתפתחים נוספים הקשורים בהזמנה של 75,000 היחידות מ-Avis.

ההכנסות החוזרות ברבעון השלישי של שנת 2019 גדלו ב-17% והסתכמו ב-5.8 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 5.0 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה צופה כי הגידול בהכנסות החוזרות יימשך וזאת מאחר וכל יחידה נמכרת עם חוזה הכנסות חוזרות לטווח ארוך.

ההכנסות ממוצרים ברבעון השלישי של שנת 2019 הסתכמו ב-11.1 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 9.0 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות ממוצרים נובע מאספקת יחידות טלמטיקה ל-Avis Budget Group.

הרווח הגולמי גדל ב-12% והסתכם ב-7.6 מיליון דולר (45.2% מההכנסות), בהשוואה ל-6.8 מיליון דולר (50.8% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נבע בעיקר מהגידול בהכנסות לתקופה.

הוצאות מכירה הנהלה וכלליות הסתכמו ב-6.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהוצאות מכירה הנהלה וכלליות נבע בעיקר מהשפעות שערי מטבע זרים גבוהה יותר שאינן במזומן, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות המחקר והפיתוח הסתכמו ב-1.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות הקשורות לרכישות הסתכמו בכ-1.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-51,000 דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע בעיקר מהוצאות הקשורות לרכישתה של פוינטר טלוקיישן אשר הושלמה ב-3 באוקטובר 2019.

ההפסד הנקי הסתכם ב-2.1 מיליון דולר או 12 סנט למניה רגילה בדילול מלא (בהתבסס על היצע מניות ממוצע של 17.9 מיליון מניות), בהשוואה להפסד נקי של 897,000 דולר או 5 סנט למניה רגילה בדילול מלא בתקופה המקבילה אשתקד (בהתבסס על היצע מניות ממוצע של 17.3 מיליון מניות).

ה-EBITDA המתואם על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-733,000 דולר או 4 סנט למניה רגילה בדילול מלא (בהתבסס על היצע מניות ממוצע של 17.9 מיליון מניות), בהשוואה ל-EBITDA מתואם של 242,000 דולר או 1 סנט למניה רגילה בדילול מלא בתקופה המקבילה אשתקד (בהתבסס על היצע מניות ממוצע של 17.3 מיליון מניות).

(ראו המידע מטה שכותרתו “Non-GAAP Financial measures” למידע נוסף אודות ה- EBITDAהמתואם וההתאמות לרווח/ הפסד נקי על בסיס GAAP).

 


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות