עידו שינברגר-זיו מונה למנהל אחריות חברתית של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח

עידו שינברגר-זיו מונה למנהל אחריות חברתית של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. במסגרת התפקיד יהיה אחראי על חיזוק קשרי הקהילה של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, תרומה לקהילה ופעילויות ההתנדבות של 1500 עובדי החברה. שינברגר-זיו (37) מילא מגוון תפקידים בחברות מובילות בשוק בשנים האחרונות, בין היתר בחברות 888  ו-AOL . הוא הצטרף למיקרוסופט עם הרכישה של אדאלום ב-2015.

שינברגר: “אני שמח על הזכות שניתנה לי לקדם את ערכי החברה ולאפשר לכל עובד להתנדב בכל ארגון ובכל נושא הקרוב לליבו. לפתח תוכניות בתחום החינוך בכדי להכשיר את דור המחר, לקדם העסקה מגוונת ולהגדיל את ייצוג הנשים בתעשייה”. 

מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל מונה כ- 1,500 איש, והוא נחשב לאחד ממרכזי החדשנות החשובים של החברה בעולם. המרכז מוביל את הפעילות הבינלאומית של מיקרוסופט בתחומי הסייבר, הבינה המלאכותית וה-Big Data.

מרב בהט, משנה למנכ”ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, הסבירה על החשיבות של אחריות חברתית במיקרוסופט: ״בעיני מיקרוסופט, חדשנות טכנולוגית נובעת מהיכולת לשלב מספר רב של דעות מגוונות, זוויות חשיבה וייצוג בקרב העובדים. הפעילויות החברתיות שלנו מגיעות מנושאים הבוערים אצל העובדים בחברה אשר בוחרים להתנדב ולתרום לקהילה בפעילויות במגוון רחב של אפיקים”.

באוקטובר לוגו החברה בישראל נצבע בוורוד כחלק מחודש המודעות לסרטן השד, ופעילויות ובדיקות נערכו לעובדי החברה. בנוסף, מיקרוסופט פועלת רבות למען האוכלוסייה הלה”טבית בתוך ומחוץ לחברה; באוגוסט ערכה ימי אימוץ כלבים במשרדיה במסגרתם עשרות כלבים אומצו; במחאה נגד אלימות כלפי נשים מיקרוסופט פרסמה סרטון מחאה שבו הופיעו נשים מובילות בתעשיית ההייטק והובילה חברות רבות להעניק יום שביתה על חשבונן כאות מחאה. מלבד כל הפעילויות, לאורך כל השנה שמה החברה דגש על שילוב עובדים מאוכלוסיות שונות כגון צרכים מיוחדים, וממגזרים שונים.


קרדיט צילום: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות