חדשות היום

לדבר עם אופנים תוך כדי נסיעה, לקרוא לפח להיפתח, להדליק את הטלוויזיה מבלי לגעת בשלט.. מאחורי כל זה נמצא המוח הישראלי!

טרנד טכנולוגיית הפעלה קולית –מוצרי אלקטרוניקה ללא מגע יד אדם צובר תאוצה ועומד לככב בתערוכה החשובה בתחום

עולם הטכנולוגיה נושא עיניו אל הכנס השנתי שמתחיל את שנת 2020. חברת DSPG הישראלית מציעה מבול של חידושים שמשולבים במוצרים ויישומים שונים, חלקם כבר ניתנים להשגה בחנויות – תצוגה מלאה תושק בביתן ב-CES

עופר אליקים מנכל החברה

“אנחנו מתחילים את 2020 עם פריסה רחבה של הטמעת שבבי הזיהוי הקולי החכמים שלנו בסדרת מוצרים חדשנית ומרגשת מענקיות ספקי מוצרי הצריכה. הטכנולוגיה שלנו הופכת כמעט כל מכשיר למופעל ונשלט ללא מגע יד אדם. תצוגה מלאה תהיה בביתן שלנו בתערוכה”, בנימה אופטימית זאת פותח עופר אליקים, מנכ”ל חברתDSPG את ההכנות הקדחתניות של החברה לתערוכה המובילה בעולם האלקטרוניקה , תערוכת CES.

התערוכה יוצאת לדרך כמדי שנה בין ה-7 ל-10 בינואר הנוכחי בלאס ווגאס, נבאדה, כאשר חברת DSPG עומדת להציג בביתן שלה מגוון רחב של מוצרים פורצי דרך של ענקיות מוצרי הצריכה שבהם משולבים השבבים החכמים שפיתחה DSPG. השנה השבבים החכמים של DSPG שבהם טכנולוגיית ההפעלה הקולית פורצת הדרך של החברה, מוטמעים בלא פחות מ-13 דגמי טאבלטים חדשים, 8 סוגי סמארטפונים חדשים ומכשירים אלקטרוניים מגוונים נוספים.

בביתן DSP בתערוכה יככבו בין היתר מוצרים של Go Pro, SAMSUNG, OPPO, LENOVO וענקי טכנולוגיה נוספים, שבהם מוטעמים השבבים החכמים של DSPG.

בין היישומים המעניינים (והחריגים) – מוטמעים השבבים בזוג אופניים חדשני, שניתן יהיה לדבר אליהם ולתת להם הוראות שונות. אפילו פח אשפה שאפשר לדבר אליו ולתת לו הוראות, עומד להציע את שירותיו בביתן.

כמובן, שבמהלך תערוכת CES צפויות לצאת הודעות מרגשות לתקשורת ומפתיעות על הטכנולוגיה הישראלית משנה את כללי המשחק בהייטק העולמי.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות