חדשות היום

טרמינל ה-ESA של גילת שהיה הראשון שהציג קישוריות בטיסה הציג הישג נוסף וראשון בתעשייה עם קישוריות בטיסה עם ( לווין נמוך מסלול)NGSO , הישג זה מציב את גילת בעמדה טובה לניצול הזדמנויות נרחבות בשוק ה-ESA

ביצועים מצוינים ומעבר מיידי בין לווייני ה-GEO וה- LEOשל Telesat בקיבולת תדרי Ka, הושגה על גבי מטוס הניסוי המסחרי של Honeywell

 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי הטרמינל המוטס של גילת בעל האנטנה האלקטרונית המתכווננת (ESA) שהיה הראשון שהציג קישוריות בטיסה, הציג הישג נוסף וראשון בתעשייה עם קישוריות אינטרנט מהיר במטוסים (IFC) עם NGSO (לווין נמוך מסלול), עובדה הממצבת את גילת בעמדה מצוינת לניצול הזדמנויות נרחבות בשוק ה-ESA. ההדגמה הראתה ביצועים מצוינים ומעברים מיידים בתדרי ה-Ka עם לוויין ה-Phase 1 LEO של Telesat וכן עם לוויין ה-GEO Anik-F3 שלה, במספר טיסות ניסוי שנערכו במטוס הניסוי המסחרי בואינג 757 של Honeywell.

אנטנת ה-ESA של גילת בעלת התפוקה הגבוהה והגודל הקטן, פועלה באופן מתמשך על גבי לוויין GEO ועברה באופן מיידי לקישוריות לוויין LEO כאשר זה היה בטווח זמין. לאחר הפעילות על גבי לוויין ה-LEO עברה הקישוריות חזרה ללוויין ה-GEO. טרמינל ה-ESA הפגין ביצועים מצוינים, עם תפוקת פס רחב של עד ל-58 Mbit/sec הן בשידור והן בקליטה, עם זמן שיהוי נמוך של 18 Mbit/sec וכן עם ביצועים גבוהים בזוויות תעופה נמוכות היורדות עד ל-20 מעלות.

אנטנת ה-ESA של גילת הינה אנטנה אחודה, בעלת כיוונון אלומה אלקטרוני מלא ולוח בקרה שטוח ביותר. העיצוב החדשני של גילת משלב בין יתרונות ה-ESA לבין יתרונות תחום תדרי ה-Ka, כפי שבא לידי ביטוי בניסוי זה. טרמינל ה-ESA יכול לשמש מערכי לווייני GEO או NGSO ומשכך פותח את השוק ליישומים הפועלים בזמן אמת ובשיהוי נמוך.

“יכולות המעבר בין מסלולי הלוויינים של אנטנת ה-ESA של גילת יאפשרו לחברות התעופה מוכנות עתידית בהקשר להחלטותיהן בנושא קישוריות”, אמרה מישל פורסט, מנהל תחום ההנדסה בתוכנית ה-LEO של Telesat. “חברות תעופה יוכלו לספק קישוריות באיכות גבוהה בתדרי Ka כיום, ולשלב בעתיד קישוריות לוויין LEO עם שיהוי נמוך בקלות, ומבלי להחליף טרמינלים. מאמצי הפיתוח המתמשכים שלנו עם שותפתנו המוערכת גילת, יבטיחו כי לחברות התעופה תתאפשר גמישות וכן יכולת לספק מענה לדרישות העתידיות בתחום הקישוריות בטיסה”.

טרמינל ה-ESA החדשני של גילת פותח אפשרויות נרחבות בשווקי התעופה העסקיים והמסחריים, עם הצעה מנצחת הנוגעת בשני מדדי הצמיחה המשמעותיים בתעשייה: ניידות, עם דגש על אינטרנט מהיר במטוסים וכן בתחום העולה של מערכות לווייני NGSO”. אמר רוני סטולרו, סמנכ”ל מוצרי אנטנה ואסטרטגיה בגילת. “אנו מעריכים את שיתוף הפעולה עם שותפותנו הוותיקות, Honeywell ו- Telesatומצפים להמשכו”.

טרמינל ה-ESA של גילת יוצג בתערוכת 2020 Satellite בוושינגטון DC, בדוכן מספר 1017.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות