פרודוקטיביות ונוחות שימוש בעיצוב ידידותי לסביבה MMD משיקה את מסך ה- Philips 243B1

, מומחית התצוגה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי המחשב של פיליפס, מכריזה על מסך LCD חדש, Philips 243B1 בגודל 24″ (60.5 ס”מ אלכסוניים). המסך מצוייד ברזולוציית Full HD (1920 x 1080), עגינת USB-C וקישוריות HDMI, כמו גם טכנולוגיות ומאפיינים נוספים לנוחות ויעילות מקסימליות. בנוסף, מדובר בבחירה מצוינת עבור צרכנים אקולוגיים: לא רק שהוא עומד בתקנים סביבתיים כמו ENERGY STAR, EPEAT ו- TCO, הוא אף מצוייד בחיישן PowerSensor שיכול לחסוך עד 80% מצריכת החשמל של המסך.

קל ופשוט

מסך ה- Philips 243B1 מציע את הפשטות של עגינה באמצעות כבל בודד דרך USB-C. כל שעל המשתמשים לעשות הוא לחבר את ה- notebook המותאם ישירות למסך באמצעות כבל בודד, דק ודו-כיווני, וליהנות מהעברת דאטה מהירה במיוחד ומאובטחת דרך USB 3.2 ולצפות בוידאו ברזולוציית FHD. בזמן הזה, ה- notebook לא רק יקבל חשמל מהמסך, אלא גם ייטען.

נוחות וקישוריות

מסך ה- Philips 243B1, אשר עוצב על מנת לתת את מירב הנוחות למשתמשים, מגיע עם טכנולוגיית Flicker-Free ומצב LowBlue המגנים מפני צריבות בעיניים, כמו גם סטנד מתכוונן מסוג SmartErgoBase אותו ניתן לסובב, להטות לצדדים או למצב אנכי לתמיכה ארגונומית מושלמת והסתרת כבלים ללא מאמץ. הודות לשלל אפשרויות חיבור, כמו DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, USB 3.2 Gen 2, HDCP, RJ45 ועוד, מובטחת קישוריות פשוטה ונוחה.

ידידותי לסביבה

מסך ה- Philips 243B1 עומד במגוון סטנדרטים ותקנים סביבתיים כמו EnergyStar 8.0, EPEAT, TCO Certified Edge ו- RoHS. חיישן מסוג PowerSensor מבחין אוטומטית בהיעדר המשתמש ומתאים לכך את רמת הבהירות, מה שנותן לו חיים ארוכים יותר וחוסך עד 80% בצריכת החשמל. בנוסף, המסך אף מגיע עם חיישן מסוג LightSensor המתאים באופן אוטומטי את בהירות התמונה למצב התאורה בחדר, כמו גם כפתור Zero Power המבטיח צריכת אנרגיה אפסית. המסך, המגיע באריזה המתכלה ב-100%, עשוי מ-85% פלסטיק ממוחזר ואינו מכיל חומרים מסוכנים כמו כספית, עופרת ו- PVC/BFR.

נוח, מתקדם וידידותי לסביבה: מסך ה- Philips 243B1 יהיה זמין בישראל במהלך החודשים הקרובים במחיר מומלץ לצרכן שיעמוד על 1299 ₪.


קדריט תמונת כותרת:

קרדיט: יח”צ MMD

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות