גלובל דטה סנטר מקימה מתקן נוסף בפתח תקווה בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים

משה לסמן, מנכ”ל גלובל דטה סנטר: “הקמת הדטה סנטר החדש בקרבה למרכזי ההיי-טק הגדולים של פתח תקווה מהווה את העדות הטובה ביותר למומנטום העסקי שבו אנחנו מצויים; אנחנו צופים שהביקוש לאירוח במתקן בפתח תקווה יביא להכפלת השטח של מתקן זה, בדומה למהלך שבו נקטנו במתקן בהרצליה”

חברת גלובל דטה סנטר (Global Data Center), המפעילה מתקן דטה סנטר מתקדם בהרצליה פיתוח, צפויה להשקיע כ-100 מיליון שקלים בהקמת מתקן דטה סנטר מתקדם נוסף בקרית אריה פתח תקווה. המתקן יתפרס בשלב הראשון על פני שטח של כ-6,000 מ”ר, הממוקם באתר תת קרקעי ממוגן ומאובטח, באזור קל לגישה, ויפעל בעוצמת חשמל של 15 מגה-וואט. שלב הבינוי של הדטה סנטר החדש יסתיים לקראת סוף שנת 2020 והמתקן עצמו צפוי להתחיל לפעול באמצע שנת 2021. גלובל דטה סנטר צופה שהביקוש של ארגונים גדולים להתארח במתקן יביא בהמשך להכפלת שטח הדטה סנטר החדש ל- 12,000 מ”ר.

הדטה סנטר בפתח תקווה נבנה מראש על פי דרישות האופייניות לדטה סנטרים מתקדמים העומדים ברגולציות העולמיות ב-Tier 3 Uptime. בדומה למתקן הקיים של גלובל דטה סנטר בהרצליה, האתר בפתח תקווה יציע את כל תשתיות החשמל, מיזוג האוויר והאנרגיה הנדרשות לפעולה מיטבית של תשתיות IT ותקשורת. האתר יאויש, יצולם ויבוקר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ויאובטח במספר מעגלי אבטחה ובאמצעים מתקדמים כגון מערך עתיר חיישנים ואמצעים ביומטריים.

שירותי הדטה סנטר בפתח תקווה יכללו בין היתר מתחמי אירוח ייעודיים שייבנו באופן תפור ומיוחד עבור הלקוח, ויספקו יכולות DRP / BCP (Disaster Recovery Plan / Business Continuity Plan) לצורך התאוששות מאירוע כשל או אסון והמשכיות עסקית מלאה לתהליכים העסקיים המרכזיים של הארגון. האתר יספק שירותי גיבוי באתר וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב ענן, שירותי בקרה ותפעול לפי דרישה ושירותי אצבע.

באפריל 2019 הודיעה גלובל דטה סנטר שהיא השלימה את הכפלת השטח של מתקן הדטה סנטר המתקדם אותו היא מפעילה בהרצליה פיתוח ל-6,000 מ”ר בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. בין החברות שמשתמשות בשירותי המתקן בהרצליה נמנות קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, כלל ביטוח, בית ההשקעות IBI, וכן חברות היי טק דוגמת אינפינידאט, ורוניס, זרטו, SolarEdge ו-DSP Group, חברות רב לאומיות, גופים ממשלתיים וארגונים רבים נוספים.

מייסד ומנכ”ל גלובל דטה סנטר, משה לסמן, מסר: “הקמת הדטה סנטר החדש בקרבה למרכזי ההיי-טק הגדולים של פתח תקווה מהווה את העדות הטובה ביותר למומנטום העסקי שבו אנחנו מצויים. ארגונים בישראל, בדומה לעמיתיהם בעולם, מבינים את הערך העצום הגלום באירוח תשתיות ה-IT והתקשורת שלהם באתר חיצוני ממוגן הפועל בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר דוגמת זה שאנו מציעים. זו הסיבה שהשטח המורחב של האתר שלנו בהרצליה התמלא בתשתיות IT של ארגונים מובילים והבנו שעלינו להתרחב למתקן נוסף. יתרה מזו, אנחנו צופים שהביקוש לאירוח במתקן בפתח תקווה יביא להכפלת השטח של מתקן זה, בדומה למהלך שבו נקטנו במתקן בהרצליה”.

גלובל דטה סנטר הוקמה ב-2013 על ידי משה לסמן בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי. לסמן כיהן בעבר כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ב-IBM ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל.

למידע נוסף אודות גלובל דטה סנטר ניתן לבקר באתר החברה: http://heb.globaldatacenter.co.il


תמונת כותרת: משה לסמן מייסד ומנכ”ל גלובל דטה סנטר- קרדיט צלם אייל טואג

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות