חדשות היום

היטאצ’י ונטרה רוכשת את חברת Waterline Data ומציגה את הפתרון Lumada Data Catalog

פתרון Lumada Data Catalog מרחיב את הפורטפוליו של Lumada כדי לפתור את אתגרי הנתונים הקיימים כיום ולסייע באנליטיקה ובקרה לאורך כל הסביבות – מהקצוות, דרך הליבה ועד לענן

היטאצ’י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ’י, הודיעה על השלמת רכישת החברה הפרטית Waterline Data, ספקית פתרונות חכמים לקטלוג נתונים. היטאצ’י ונטרה הציגה גם את ה-Lumada Data Catalog, אשר שולב עם טכנולוגיית קטלוג הנתונים של Waterline לתוך הפורטפוליו של Lumada במטרה לפתור את אתגרי הנתונים הקיימים כיום ולסייע באנליטיקה ובקרה לאורך הסביבות השונות – החל מהקצוות, דרך הליבה ועד לענן.

Lumada Data Catalog מרחיב את פתרונות ה-DataOps של היטאצ’י ונטרה ומספק ללקוחות דרך שבה יוכלו לאחד בין יחידות נתונים מבוזרות העובדות בצורה מנותקת לאורך הענן, תשתית הנתונים, המכונות וההתקנים בקצוות של הרשתות שלהם. טכנולוגיית קטלוג הנתונים של Waterline Data מספקת ללקוחות מסגרת מטא-דאטה משותפת לניהול כל הנתונים שלהם. יישום מתודולוגיות ה-DataOps למערכי נתונים מאוחדים מאפשר ללקוחות להרוויח במהירות תובנות ולהניע חדשנות.

אלכס גורליק, המייסד וה-CTO של Waterline Data, הוביל את האינטגרציה של טכנולוגיית Waterline לפורטפוליו של Lumada – פלטפורמת ניהול נתונים וחדשנות המיועדת לכל התעשיות. גורליק ישמש כעמית בכיר בהיטאצ’י ונטרה.

“האתגרים התפעוליים, הטכניים והרגולטוריים הנובעים מהשגשוג המהיר של נתונים הופכים את קטלוג הנתונים לכלי חיוני המיועד לארגונים המודרניים,” אמר גואידו סקרואדר, CTO לתחום פתרונות דיגיטליים בהיטאצ’י ונטרה. “הוספת היכולות של Waterline Data לסט פתרונות ה-DataOps של היטאצ’י ונטרה זהו צעד גדול קדימה, המבטיח כי לקוחותינו יוכלו לנהל את נכסי הנתונים שלהם ביעילות לאורך כל הסביבות – החל מהקצוות, דרך הליבה ועד ל-multicloud”.

זמינות

Lumada Data Catalog יהיה זמין לרכישה החל מה-1 באפריל 2020 דרך היטאצ’י ונטרה ושותפים נבחרים. למידע נוסף, בקרו באתר https://www.hitachivantara.com/en-us/products/data-management-analytics/lumada-data-services.html


תמונת כותרת: גואידו סקרואדר, CTO לתחום פתרונות דיגיטליים בהיטאצ’י ונטרה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות