אינטל איגנייט בוחרת ב-10 חברות פורצות דרך לתוכנית הצמיחה לסטארטאפים שלה; תעביר את התכנית כולה לפורמט וירטואלי

על אף שתוכניות אחרות לקידום סטארטאפים מקפיאות פעילותן, אינטל איגנייט (Intel® Ignite) ממשיכה בתכניתה; לאחר שקיימה את כל הראיונות לתכנית האצת הסטארטאפים שלה דרך שיחות וידאו, היא מעבירה את התכנית כולה לפורמט וירטואלי תוך התאמת הפעילות למציאות החדשה

תל אביב, ישראל – 1 באפריל, 2020 – אינטל איגנייט, תכנית הצמיחה לסטארטאפים של אינטל, הכריזה היום על 10 הסטארטאפים שנבחרו למחזור השני של התכנית אשר צפויה להתחיל ב- 19 באפריל. עוד הודיעה אינטל איגנייט כי היא תעביר את התכנית כולה לפורמט וירטואלי עד אשר אנשים יוכלו לחזור בבטחה לעבודתם.

הסטארטאפים נבחרו מבין למעלה מ- 200 מועמדים, אשר 70 מתוכם הוזמנו לראיון של 2-3 שעות לכל אחד ו-16 נבחרו להמשיך ליום ראיונות מרוכז. בשל מגפת הקורונה, יום הראיונות נערך באופן וירטואלי, ובמהלכו רואיינו 16 החברות דרך Zoom על ידי למעלה מ- 50 בכירים ומובילים טכנולוגיים באינטל, קרנות הון סיכון מובילות, יזמים ובכירים בתעשייה.

התכנית עצמה תעבור התאמה למציאות החדשה ותכלול התאמה בין כל סטארטאפ למנטור המתאים מהתעשייה ועריכת שיחות וידאו שבועיות בין הסטארטאפים למנטורים שלהם. החלק הפעיל בתכנית יכלול סדנאות הגעה לשוק, מכירות, ממשל, העברת מסרים וכן מפגשים לבניית תרבות ארגונית, פגישות עם מומחים וצוות אינטל אגנייט, פגישות היכרות עם קרנות הון, מפגשים שבועיים בין המייסדים – וכולם ייערכו דרך שיחות וידאו.

תוכנית הצמיחה החדשה כוללת חברות סטארטאפ ממגוון תחומים, כאשר כל אחת גייסה בממוצע למעלה מ- 5 מיליון דולר. החברות יצוותו עם מנטורים מאינטל ומהתעשייה וייפגשו עם קרנות הון מובילות במהלך התוכנית שתימשך 12 שבועות. החברות שנבחרו למחזור השני של תכנית האקסלרטורים הינן:

  • Aspecto – מסייעת לצוותי פיתוח מודרניים לפתור בעיות ייצור לפני הופעתן, בעזרת ניתוח API עמוק. לחברה גישת אוטומציה מלאה המבוססת על נתוני ייצור אמיתיים.
  • Chain Reaction – בונה תשתית חומרה מבוססת ענן אשר תאפשר למערכות בלוקצ’יין פרטיות ברמה ארגונית. קו מוצרי החברה כולל האצת קריפטו מבוססת ענן למערכות בלוקצ’יין, FPGA ו- ASOC להאצת חומרה, ו- ASIC להאצת קריפטו לכרייה.
  • ClassiQ – מתמודדת עם האתגרים המיידיים והמורכבים ביותר בפיתוח מחשוב קוואנטום ומכוונת להפוך למובילה עולמית כתכנה למחשוב קוואנטום. חברת ClassiQ מגשרת על הפער בין לוגיקת קוואנטום מורכב ואפליקציות אמיתיות.
  • Compira Labs – מקדמת את הדור הבא של בקרת צפיפות ולמידת מכונה למניעת סטרימינג וידאו באיכות נמוכה. הטכנולוגיה נמצאת בשימוש על ידי ספקי הוידאו Content Distribution Networks ו- Over-the-Top.
  • Deepchecks – מנטרת מערכות AI בעזרת כלי חכם ואמין המסייע לארגונים עם מגוון יכולות הקשורות בניהול מערכות AI, ניטור, חיזוי תקלות וזיהוי שורש הבעיות.
  • Hyro – יוצרת מסייעי שיחות AI בעלי יכולת plug & play לארגונים על ידי עיבוד שקוף של מידע מהאתר שלהם ומאגרי הנתונים ללא שימוש באינטגרציה, ספרי הדרכה או נתונים מלקוחות.
  • Indoor Robotics – פיתחה פלטפורמה עצמאית לניווט ותפעול רובוטים בתוך מבנה. הפתרון הכולל של החברה מבצע ניטור פעיל של המקום לטובת אבחון מוקדם של סכנות, ותוכנת זיהוי האנומליות מבוססת AI בענן שלה, מספקת המשך ניתוח אירועים.
  • OneView – מאפשרת ניתוח יעיל ובעל יכולות גידול (scalable) של צילומי לווין בעזרת שימוש במסד נתונים סינטטי וירטואלי, המותאם ברמה הטובה ביותר לניסוי באלגוריתם למידת מכונה. נתוני לוויין הפכו זמינים הרבה יותר ובעלי רזולוציה גבוה יותר, אך שיטות למידת מכונה מסורתיות אינן מותאמות עדיין ברמה מיטבית לטפל בהם.
  • Shopic – יצרה את פלטפורמת ה- Checkout נטולת החיכוכים המבוססת AI הראשונה בעולם, המתאימה לסופרים בינוניים וגדולים. היא מאפשרת תשלום ללא שימוש בקופות, תוך העלמת תופעות גניבה לצד העלאת מכירות. הפלטפורמה שלה גם אוספת ניתוח מתקדם לספקים ושולחת מידע על רמות המלאים, מוצרים חסרים ועוד.
  • Valid Networks – משלבת מקרי מוצר מאפליקציות אבטחת מידע מסורתיות בעולם פיתוח האפליקציות. הטכנולוגיה שלה במוגנת פטנט כוללת שימוש באלגוריתם למידת מכונה מתקדם וטכניקות אימות סיסמה.

“אנו מאד שמחים וגאים על ההזדמנות לעבוד עם קבוצה מדהימה זו של סטארטאפים אשר תיקח חלק במחזור השני של תכנית הצמיחה לסטארטאפים שלנו”, אמר צחי וייספלד, מנכ”ל אינטל איגנייט. “אנו נמצאים בתקופה חדשה ומאתגרת עבור סטארטאפים. הדרך הקלה היא לא לעשות דבר ולהמתין עד שנגיף הקורונה יחלוף. עלינו להבין שמדובר במציאות חדשה. ככל שנתאים עצמנו מהר יותר לעזור לסטארטאפים, כך נוכל לסייע להם מהר יותר להתמודד עם האתגרים החדשים. כעת כאשר המימון נעצר, סטאטראפים נמצאים בצורך ממשי לייעוץ ועזרה מבעלי ניסיון – וזה הזמן שלנו לעשות ככל יכולתנו לסייע להם”.

נוסף על העברת התוכנית לפורמט וירטואלי, אינטל איגנייט תגדיל את מספר היזמים המנוסים אשר ייפגשו עם הסטארטאפים וידברו איתם על איך לשרוד באופן הטוב ביותר אתגרים פיננסיים. ביניהם יציגו יזמים מנוסים אשר צלחו את המשברים הפיננסיים בשנים 2000 ו- 2008. היזמים ידברו על ניהול משברים עם סטארטאפים הן מהמחזור הראשון והן מהמחזור השני על איך לנהל ולבנות חברות בהצלחה – ללא קשר לאתגרים העומדים מולם.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות