חדשות היום

Nvidia משתפת כלים חדשניים לחוקרים המסוגלים להאיץ את המחקרים שלהם העוסקים בכל הקשור להבנת וירוס הקורונה החדש ופיתוח חיסונים נגדו

ניתוח מידע גנטי מכל סוג הוא משימה חישובית אינטנסיבית במיוחד, מדובר במשימות שעלולות לקחת שבועות ארוכים ואפילו חודשים. מדובר בזמן ארוך במיוחד ויקר במיוחד, בעיקר כאשר אנחנו נמצאים בעיצומה של התפרצות של מגיפה. על מנת להאיץ את המחקרים השונים העוסקים בנגיף הקורונה, תספק Nvidia רישיון חינם ל-90 ימים לפלטפורמת Parabricks לכלל החוקרים בעולם העוסקים במלחמה בוירוס הקורונה.

בהתבסס על ה-Genome Analysis Toolkit ועל כרטיסי מסך (GPUs), פלטפורמת Parabricks עשויה להוות כלי מרכזי וחשוב במיוחד במלחמה בנגיף הקורונה. השילוב שבין Genome Analysis Toolkit לכרטיסי המסך של Nvidia מסוגל להאיץ את ניתוח רצפי ה-DNA עד לפי 50 מהר יותר ביחס לשימוש בכלים “רגילים” אחרים.

“אנו מודעים לכך שהמגפה הזו מתפתחת ולכן אנחנו עוקבים אחר המצב ונרחיב את ההצעות שלנו ככל שיידרש ועל פי הצורך. במידה ואתם מדענים בעלי גישה לכרטיסי המסך של Nvidia, מלאו את הטופס כאן להגשת בקשה לרישיון ל-Parabricks.” כך נמסר מחברת Nvidia.

https://www.new-techeurope.com/2020/04/01/nvidia-gives-covid-19-researchers-free-access-to-parabricks/


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות