חברת Modelithics וחברת Mini-Circuits הרחיבו את שיתוף הפעולה שלהם ע”י פיתוח של הדמיה חדשה בעלת דיוק גבוה עבור חלק מהמגברים הארוזים של חברת Mini-Circuits

ִ

חברת Modelithics כעת מציעה למעלה מ- 68 מודלים, המייצגים למעלה מ- 130 רכיבים פרטניים של חברת Mini-Circuits, הכוללים מגברים, מסננים ומפצלים בין השאר.

טמפה, פלורידה חברת Modelithics Inc. וחברת Mini-Circuits הרחיבו את שיתוף הפעולה שלהם ע”י פיתוח של הדמיה חדשה בעלת דיוק גבוה עבור חלק מהמגברים הארוזים של חברת Mini-Circuits.

בסה”כ פותחו 14 מודלים חדשים של מגברים על מצע. המודלים מבוססי נתונים האלו חולצו על ידי ביצוע מדידות רחבות פס של פרמטרי S ופרמטרי רעש באמצעות מנתח רשתות הווקטורי Keysight PNA-X, כחלק ממערך מדידת רעש אולטרה מהיר של חברת Maury Microwave.

חברת Modelithics כעת מציעה למעלה מ- 68 מודלים, המייצגים למעלה מ- 130 רכיבים פרטניים של חברת Mini-Circuits, הכוללים מגברים, מסננים ומפצלים בין השאר. כל המודלים החדשים של המגברים זמינים כעת בחינם לשימוש במסגרת PathWave Advanced Design Systems (ADS) של חברת Keysight Technologies. את המודלים ניתן להוריד מתוך דף ה- Mini-Circuits MVP באתר של חברת Modelithics. המודלים גם זמינים בצורה נוחה עבור כל הלקוחות של חברת Modelithics בגרסה החדשה, מספר 20, הנקראת Modelithics COMPLETE Library™ for Keysight ADS. תקופת ניסיון בחינם של 90 יום עבור ה- Modelithics Mini-Circuits Library גם זמינה לשימוש עם כלי הדמיה נוספים באמצעות תכנית השותפים העסקיים של חברת Modelithics. כלי הדמיה אלו כוללים AWR Design Environment/Microwave Office™, Keysight Technologies’ Genesys, Ansys® HFSS™, Sonnet® Suites, and Cadence® Virtuoso Spectre RF.

לארי דונליוי, נשיא ומנכ”ל של חברת Modelithics, אמר, “יש לנו שותפות איתנה וארוכת שנים עם חברת Mini-Circuits ואנחנו מצפים להמשיך ולתת ערך ללקוחות שלהם עם מודלים לתכנון בעלי דיוק גבוה שעוזרים להאיץ את החלטות התכנון”

טד הייל, נשיא של חברת Mini-Circuits, הוסיף, “אנחנו נרגשים להמשיך ולהגדיל את שיתוף הפעולה שלנו עם חברת Modelithics כדי להציע עוד יותר משאבים משובחים לתכנון לרשות הלקוחות שמשתמשים במוצרים של Mini-Circuits לטובת היישומים שלהם.”

תוכל לבקש תקופת ניסיון על ידי ביקור בדף הנחיתה של Modelithics Mini-Circtuits MVP בכתובת: https://www.modelithics.com/MVP/MiniCircuits ולחיצה על “Free Trial”. תכנית השותפים העסקיים מאפשרת תקשורת יזומה ושיתוף פעולה עם מפיצים מובילים של רכיבים ומעגלים משולבים וכמו כן עם ספקים של ציוד מדידה ותוכנות מחשב לתכנון והדמיה. לקבלת מידע נוסף, צור קשר עם חברת Modelithics בכתובת sales@modelithics.com.

אנשי קשר:

חברת Modelithics, Inc.                                                              חברת Mini-Circuits
אנג’י רוג’רס (Angie Rogers)                                                          ברנדון קפלן (Brandon Kaplan)
מנהל מכירות ושיווק                                                                       פרסום ותקשורת
813.866.6335                                                                                           718.269.5216
sales@modelithics.com                                                                            Brandon_K@minicircuits.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות