חדשות היום

גילת טלקום משלימה ניסוי ראשון מסוגו בעולם ברשתות SD-WAN ללוויינים ולסיבים אופטיים באפריקה

גילת טלקום הודיעה היום כי יש בידה יכולת מסחרית בפריסת פתרונות SD-WAN לרשתות לווין ולרשתות סיבים אופטיים. זאת לאחר שהשיגה הצלחה משמעותית בבדיקות נרחבות אשר התבצעו בקרב מפעילות תקשורת באיי סיישל ובניז’ר.

גילת טלקום הינה החברה הראשונה בעולם לפרוס פתרונות SD-WAN לתעבורת תקשורת לוויינית.
כ-60 ספקיות ברחבי העולם מציעות טכנולוגיית SD-WAN לרשתות סיבים אופטיים.

החברה עיצבה את פתרונות ה- SD-WANבמטרה לענות על צרכיהן של ספקיות שירותי תקשורת באפריקה תוך שימוש ב-AI ובלמידת מכונה על מנת לשפר את חווית המשתמש.

המערכת מאפשרת לספקיות שירותי תקשורת לשלוט בצורה מרכזית בנתיבי התקשורת הלווייניים וברשתות הסיבים האופטיים, אל הלקוח הסופי וממנו. המערכת יודעת לזהות ולתעדף אפליקציות שונות ברשת ביניהן: קול, סטרימינג, אפליקציות חברתיות ועוד, בהתאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

ההטבה המרכזית של השירות לספקיות התקשורת האפריקאיות הינה בהרחבת היכולות של הפס הרחב הקיים. בעזרת הניתוב החכם של גילת טלקום, הקיבולת יכולה להשתפר עד 20% (ניתן להשיג מהירות שוות ערך ל-6MB לשנייה על גבי קלט של 5MB לשנייה)

אמיר כהן, סמנכ”ל הטכנולוגיה בגילת טלקום אמר: “פתרון ה- SD-WANמאפשר לספקיות תקשורת ולארגונים באפריקה להשיג יותר קיבולת מפחות חומרה ופחות תוכנה. הפתרון נבדק באופן נרחב בשלוש חברות מכובדות ואני רוצה להודות להם על המשובים אשר אפשרו למהנדסים שלנו ליצור פתרון ראשון מסוגו בעולם”.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות