חדשות היום

רגולוס סייבר משתפת פעולה עם HARMAN בכדי להציע ליצרני רכב פיתרון אבטחת סייבר ל-GPS

רגולוס סייבר (Regulus Cyber), יצרנית תוכנת ה”אנטי-וירוס” הראשונה להגנה על מערכות ניווט וזמן, הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת HARMAN להפצת פתרון תוכנה להגנת סייבר, שעוצב על מנת להגן על GPS מפני איומים פוטנציאליים. הפיתרון יהיה חלק מ-HARMAN SHIELD, פתרון הגנת הסייבר לרכבים של HARMAN.

Regulus Pyramid GNSS הוא פיתרון מבוסס תוכנה המשתמש בעקרונות machine learning על מנת לזהות סילוף של אותות GPS ולהגן על חיישני GNSS, ברמת המקלט או השבב – תוך הבטחת האמינות ההכרחית לניווט מדויק ובטוח. התקפות GPS הופכות להיות נפוצות יותר ויותר ולרוב הן מאוד קשות לגילוי ומניעה. הפתרון משתמש בשילוב של אלגוריתמים הרשומים כפטנט ופותח על פני שנים של ניסויים בסילוף אותות GPS על מנת להגן מפני התקפות ברמת החומרה, מערכת ההפעלה והיישומים.

“אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם HARMAN, ספקית מובילה לתעשיית הרכב, שמפתחת ומוכרת פתרונות חומרה, תוכנה ואודיו ליותר מ-50 יצרניות רכב גלובליות. שיתוף הפעולה שנחתם עם HARMAN הוא הוכחה לצורך הגובר שקיים לאמצעי הגנה על GPS בתעשייה”, אמר יונתן צור, מנכ”ל רגולוס סייבר. לדברי צור, העסקה היא הוכחה נוספת לביקוש הקיים בשוק לניווט ומיקום עמידים בזמן בו פריצות וסילופי אותות GPS הופכים יותר ויותר מדאיגים.

“יצרניות הרכב מתרחבות לתחומים חדשים, של תחבורה שיתופית, חוויות נהיגה חדשניות וטרנספורמציה דיגיטלית, ומציעות שירותים עם ערך מוסף לנהגים ולנוסעים על ידי מינוף של הקישוריות הקבועה לרכב והטמעה רחבה יותר של אפליקציות ייעודיות לרכב״, אמר אסף עצמון, סגן נשיא ומנכ”ל יחידת הגנת הסייבר לרכבים ב-HARMAN. ״הפתרון של HARMAN SHIELD מציע בין היתר ליצרניות הרכב יכולות ניהול סיכונים ושקיפות להתמודדות עם איומי סייבר, ופתרון Regulus Pyramid GNSS משתלב היטב בהיצע הקיים שלנו עם שכבת הגנה נוספת. אנו מברכים על ההזדמנויות הרבות שיוצר שיתוף הפעולה עם רגולוס סייבר”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות