חדשות היום

מיזוג נוסף בענף השבבים: חברת אנלוג דיווייסז רוכשת את מקסים ב-21 מיליארד דולר

שווי השוק של החברה הממוזגת יהיה כ-68 מיליארד דולר והיא תתחרה ישירות בטקסס אינסטרומנטס

אנלוג דיוויסז סיכמה על רכישת המתחרה מקסים אינטרגרטד פרודקטס תמורת קרוב ל-21 מיליארד דולר בעסקת מניות

אנלוג תשלם 0.63 מניות עבור מניה אחת של מקסים. המשמעות היא שאנלוג תשלם עבור כל מניה של מקסים סכום הגבוה ב-22% ממחיר המניה בסגירת המסחר ביום שישי – כך מסרו היום שתי החברות. בעלי המניות של אנלוג יחזיקו ב-69% מהחברה הממוזגת, ששוויה יהיה כ-68 מיליארד דולר, כולל חובות, כך מסרו שתי החברות.

“ההודעה המרגשת של היום עם מקסים היא השלב הבא בחזון של ADI לגשר בין העולם הפיזי והעולם הדיגיטלי. ADI ומקסים שותפות ללהט לפתור את הבעיות הכי מורכבות של הלקוחות שלנו, ועם תוספת הרוחב והעומק של הטכנולוגיה והכישרון שלנו, נוכל לפתח פתרונות יותר שלמים ,פורצי דרך”, אמר וינסנט רוש, נשיא ומנכ”ל ADI. “מקסים היא עסק מכובד של עיבוד אותות וניהול הספק עם תיק של טכנולוגיות מוכחות והיסטוריה מרשימה של חדשנות מעצימה בתכנון. ביחד, אנחנו ממוצבים היטב לממש את הגל הבא של צמיחה בשבבים, תוך תכנון עתיד יותר בריא, בטוח ובר קיימא לכולנו”.

“במשך יותר משלושה עשורים, ביססנו את מקסים על הנחת יסוד אחת פשוטה – לחדש כל הזמן ולפתח מוצרי שבבים עתירי ביצועים שמעצימים את הלקוחות שלנו להמציא. אני נרגש לגבי הפרק הבא הזה בהמשיכנו לדחוק את הגבולות של מה שאפשרי, יחד עם ADI. לשתי החברות יש ידע הנדסי וטכנולוגי חזק ותרבויות של חדשנות. כשנעבוד יחד, ניצור מובילה חזקה, שתפיק תועלת יוצאת דופן ללקוחות, לעובדים ולבעלי המניות שלנו”, אמר טונס דולוקה, נשיא ומנכ”ל Maxim Integrated.

אחרי הסגירה, שני דירקטורים של מקסים יצטרפו למועצת המנהלים של ADI, כולל נשיא ומנכ”ל מקסים טונס דולוקה.

להודעת חברת אנלוג >>>


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות