חדשות היום

רפאל חתמה על הסכם שת”פ מקומי באוסטרליה עם חברת “נייקו” (Naeco) האוסטרלית

ההזמנה שהיקפה 1.3 מיליון דולרים הינה חלק מאסטרטגיית רפאל להגברת ייצור במדינות יעד, ותאפשר לחברה האוסטרלית להשתלב במערך שרשרת האספקה הגלובאלי של רפאל

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ חתמה על הסכם שיתוף פעולה חדש עם חברת NAECO האוסטרלית, החלוצה בתחום פיתוח וייצור של אמצעי קירור מבוססי נוזל (Flow liquid cooling system) למערכות תקשורת, לוחמה אלקטרונית (ל”א) ומכ”ם. במסגרת ההסכם, שהיקפו עומד על 1.3 מיליון דולרים, תייצר Naeco אמצעי קירור עבור מערכת Bnet – מערכת התקשורת הרשתית המתקדמת של רפאל, וכן עבור מערכות הל”א של החברה, הנמצאות בשימוש מספר חילות אוויר מובילים בעולם.

שרת הביטחון האוסטרלית לתעשיות, מריסה פרייס, בירכה אתמול בחשבון הטויטר, את רפאל ואת חברת Naeco מבריסבן על שיתוף הפעולה: “מזל טוב לנייקו על השותפות האסטרטגית בסך של 1.3 מיליון דולר, עם מובילה עולמית במערכות מוטסות כמו רפאל”.

בעקבות ההסכם, תהפוך חברת Naeco לחלק ממערך הייצוא ושרשרת האספקה הגלובאלי של רפאל, זאת כחלק מאסטרטגיית רפאל להעמיק שיתופי פעולה וייצור מקומי במדינות היעד שלה. כמו כן, ממשלת אוסטרליה, בדומה לממשלות רבות אחרות בעולם דורשת ייצור מקומי כתנאי להשתלבות ולמכירה של מערכות ממדינות זרות. לרפאל מאות שיתופי פעולה בכל רחבי העולם, לפיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיות מזה שנים רבות. ב-2018 חתמה רפאל על הסכם שיתוף פעולה עם חברת VARLEY האוסטרלית להקמת חברה משותפת הנקראת VRA, לייצור ולשיווק מערכות מתקדמות כגון טילי ספייק, מעיל רוח ועוד.

עידו שפיצר, מנכ”ל רפאל אוסטרליה: “לאחר מבחנים שערכנו, התרשמנו מאוד מיכולותיה הטכנולוגיות של NAECO ואנו גאים בשיתוף הפעולה עם חברה אוסטרלית נוספת, אשר יסייע לנו לקדם את מטרותינו השיווקיות במדינה, בייחוד בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים, ומול תחרות גלובאלית מצד חברות רבות בעולם.”

נתן אנדרוז, מנכ”ל Naeco: “ההסכם עם רפאל, מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה הביטחונית, מייצר הזדמנות מצוינת להמשיך למצב את עצמנו כחברה המפתחת ומייצרת יכולות מתקדמות בתחומה, ולהרחיב את פעילות הייצוא בתקופה זו. שיתוף הפעולה עם רפאל יאפשר לנו להמשיך את פעילות המפעלים שלנו, להעסיק עובדים אוסטרליים ולשמר פעילות עסקית שוטפת.”


קרדיט תמונות: דוברות רפאל

 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות