חדשות היום

גילת זכתה בחוזה בהיקף של מעל ל-10 מיליון דולר לתקופה של חמש שנים לאספקת שירותי תמסורת סלולרית 4G בדרום אמריקה

החוזה כולל כיסוי סלולרי לחצי מיליון בני אדם באזורים מרוחקים, עם פוטנציאל הרחבה משמעותי המוערך בעשרות מיליוני דולרים נוספים בהמשך

פתח תקווה, ישראל, 10 באוגוסט 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של מעל ל-10 מיליון דולר לתקופה של חמש שנים לאספקת שירותי תמסורת סלולרית 4G בדרום אמריקה. החוזה כולל כיסוי סלולרי לחצי מיליון בני אדם במאות אתרים הממוקמים באזורים מרוחקים, עם פוטנציאל הרחבה משמעותי המוערך בעשרות מיליוני דולרים נוספים בהמשך.

גילת עובדת בצמוד לממשלה ולמגזר הפרטי במטרה לספק קישוריות למאות כפרים באמצעות רשת ה-4G עוד השנה. גילת משקיעה נמרצות על מנת לספק לאוכלוסייה קישוריות פס רחב וגישה לאפליקציות שונות ביניהן אפליקציות בריאות וחינוך דיגיטלי. יתרה מכך, ארבע מאות כפרים נוספים צפויים להיות מחוברים בשנה הבאה.

“חוזה זה הינו אבן דרך משמעותית והבעת אמון ביכולותיה של גילת לשפר את מהירות האינטרנט ולהרחיב את הכיסוי התקשורתי למאות כפרים באזורים מרוחקים”, אמר עדי צפדיה, המנכ”ל בפועל של גילת. “גילת גאה לקחת חלק משמעותי בסגירת הפער הדיגיטלי בהתאם לחזון שלנו לשיפור חיי האוכלוסייה בדרום אמריקה וברחבי העולם.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות