חדשות היום

גילת זכתה בחוזה לאספקת שירותי תמסורת סלולרית בהיקף מיליוני דולרים עבור מפעילת רשת סלולרית אמריקאית Tier-1

גילת השלימה את פרויקט המעבר לתמסורת סלולרית LTE על גבי לוויין בהתאם ללוח הזמנים וזאת במהלך התקופה המאתגרת שנגרמה בעקבות מגפת ה- COVID-19

פתח תקווה, ישראל, 6 באוגוסט 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בחוזה עבור מפעילת רשת סלולרית) אמריקאית Tier-1, לספק שירותי תמסורת סלולרית בהיקף של מיליוני דולרים.

מפעילת הרשת הסלולרית האמריקאית Tier-1 מספקת כיסוי ברחבי ארה”ב עם רשת ה-LTE שלה, אשר תורחב באמצעות פתרון התמסורת הסלולרית על גבי לווין של גילת. הפתרון של גילת מאפשר גישה למקומות מרוחקים ומבטיח שירות באיכות גבוהה וחווית משתמש מצוינת. גילת סיימה את פרויקט המעבר לתמסורת סלולרית LTE על גבי לוויין בהתאם ללוח הזמנים וזאת במהלך התקופה המאתגרת שנגרמה בעקבות מגפת ה-COVID-19.

“גילת שמחה לתמוך בפעילות השוטפת של מפעילת תקשורת Tier-1 ולספק שירות באיכות גבוהה ובזמן”, אמר סלבה פרייטר, סמנכ”ל אזורי לאזור צפון אמריקה בגילת. “גילת ממשיכה להיות מחויבת ללקוחותיה במהלך זמנים חסרי תקדים אלו ומקנה חשיבות גבוהה למתן תמיכה בזמן.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות