חדשות היום

התעשייה האווירית מגייסת חברות סטארט-אפ למסלול האצה ייחודי במרכז החדשנות של החברה

  • התעשייה האווירית פותחת את שערי מרכז החדשנות שלה לחברות הזנק לטובת פיתוח משותף במודל היברידי של ה’דבר הגדול הבא’
  • פוטנציאל עסקי ארוך טווח וגישה לטכנולוגיות פורצות דרך וללקוחות התעשייה האווירית בעשרות מדינות ברחבי העולם
  • מסלול התקשרות ללא דילול הון מותאם אישית לצרכי הסטארט-אפ
  • ליווי עסקי ותמיכה טכנולוגית הנדסית נרחבת ממיטב המומחים של התעשייה האווירית

מרכז החדשנות של התעשייה האווירית מזמין חברות הזנק להגשת מועמדות לתוכנית ההאצה הייחודית של החברה. במסגרת התוכנית, מציעה החברה לראשונה מודל עבודה היברידי עם מיטב המומחים הטכנולוגיים של החברה ליצירת Minimum Viable Product (MVP) מהיר במשותף. חברות הזנק המתקבלות לתוכנית ייהנו משיתוף ידע עם מיטב המומחים הטכנולוגיים, מתשתיות ייחודיות ומגוונות, ומליווי טכנולוגי-עסקי ולצדם תוכנית העשרה עסקית-ארגונית. בנוסף, החברות ייחשפו לפעילות השיווקית הענפה של התעשייה האווירית וללקוחות החברה ברחבי העולם.

מסלול ההאצה מותאם לטכנולוגיות מתקדמות במגוון תחומים: למידת מכונה, קוונטיקה, מכ”ם, חיישנים, רובוטיקה, Big Data, Computer Vision, תא טייס חכם, הנעה, רחפנים, סייבר, הדפסה בתלת-מימד, מקורות אנרגיה חדשניים, ניטור בריאות מבנה HUMS, IOT)) ועוד. התוכנית, שתיפתח ב-1 בנובמבר, צפויה להימשך 13 שבועות ובימים אלו החברה יוצאת בקול קורא להגשת מועמדות לתוכנית. https://www.iai.co.il/startups

סמנכ”ל הטכנולוגיות, החדשנות והמו”פ של התעשייה האווירית, ד”ר אמירה שרון: “התעשייה האווירית משקיעה מדי שנה מאות מיליוני שקלים במו”פ עצמי ובפיתוח טכנולוגיות חדשניות. לאורך השנים הובילו השקעות עתק אלו לפיתוחים של אינספור מערכות פורצות דרך. הייחודיות במסלול ההאצה שהתעשייה האווירית מקדמת בימים אלו לראשונה, היא ביצירת שיתופי פעולה שיספקו ערך הדדי מפרה לשני הצדדים: מצד אחד, חשיפה לטכנולוגיות ייחודיות ומצד שני, נתיב מואץ בתהליכי פיתוח, תשתיות הנדסיות ו Time to Market. הצטרפות למסלול ההאצה תספק לחברות בתחילת דרכן אפשרות לבסס ולאשר את הטכנולוגיה שלהן תוך קבלת תמיכה ומעטפת כוללת”.

סמנכ"ל הטכנולוגיות, החדשנות והמו"פ של התעשייה האווירית, ד"ר אמירה שרון. קרדיט לצילום יגאל עמר

סמנכ”ל הטכנולוגיות, החדשנות והמו”פ של התעשייה האווירית, ד”ר אמירה שרון. קרדיט לצילום יגאל עמר

מרכז החדשנות של התעשייה האווירית פועל בשיתוף עם האקסלרטור (מאיץ) הבינלאומי Starburst המתמחה בעולמות התעופה והחלל. המרכז מתמקד באתגרים טכנולוגיים של הנבטות תוכניות פיתוח בשלב ה- Pre-Seed, בשיתופי פעולה עם חברות הזנק וארגונים גדולים ובמתודולוגיות חדשנות פתוחה לעידוד גיוון טכנולוגי ויזמות. המרכז, הפעיל מתחילת שנת 2020, סיים בהצלחה את מחזור הפיתוח הראשון של החברה ונמצא בימים אלו בעיצומו של המחזור השני.  פעילות המו”פ של התעשייה האווירית בשנת 2019 עמדה על כ-900 מיליון דולר, בדומה לשנים קודמות.

התעשייה האווירית הינה חברה מוטת פיתוח טכנולוגיות חדשניות בכלל תחומי פעילותה: תעופה, לוויינות, טילאות, מודיעין, סייבר, מלטי”ם רובוטיקה ועוד. החברה רושמת עשרות פטנטים מדי שנה והיא מהמובילות בארץ בתחום זה. החדשנות מוטמעת בתרבות הארגונית של החברה ומושתתת על שילוב הדוק ומנצח בין החדשנות האורגנית, המנוהלת כחלק בלתי נפרד מתכניות המו”פ, לחדשנות הפתוחה.


בתמונה: מרכז החדשנות של התעשייה האווירית. קרדיט לצילום אלון רון

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות