חדשות היום

ניסטק בשיתוף UPS שלחה עשרות קיטים של אלקטרוניקה לילדים שנמצאים בבידוד

קבוצת האלקטרוניקה ניסטק בשיתוף חברת השילוח הבינלאומית UPS יצאה במיזם שמסגרתו נשלחו עד הבית לעשרות ילדים שנמצאים בבידוד ערכות משחק אלקטרוניות.

מטרת המיזם שנקרא “נשארים קרובים לילדים שבבידוד” הוא לעודד את הילדים שנמצאים בבידוד כתוצאה מוירוס הקורונה. בערכות המשחק האלקטרוניות ניתן למצוא סוללות, בתי סוללות, מוליכים, מפסק, זמזם, מנוע ועוד.

שליחי UPS העבירו את ערכות המשחק עד הבית לעשרות ילדים ביישובים: פ”ת, קרית מוצקין, הרצליה, שוהם, ירושלים, חדרה, טבריה, קרית ים, גני תקווה, יקנעם, חולון, חניאל, ראשון לציון, אלעד, נתניה, שדרות, מודיעין, גבעת שמואל, רעננה, ת”א, בני ברק, אלקנה, רמות מנשה ועוד.

“תקופת הקורונה מאתגרת מאוד ומצריכה חברות וארגונים להיות קשובים ורגישים לכלל האוכלוסייה” מסר רונן כהן סמנכ”ל שיווק ומכירותUPS  בישראל “UPS בישראל רואה חשיבות רבה ביוזמות התומכות ועוזרות לאזרחים בעת משבר, בייחוד כאשר מדובר בנתינה לבני נוער וילדים”.

“המיזם הוא חלק מהחשיבות שאנו מייחסים לעידוד הילדים, בעיקר בגילאים הצעירים של ביה”ס היסודי, להקניית סקרנות טכנולוגית חווייתית” מסר ארבל ניסן, סמנכ”ל השיווק והמכירות של קבוצת ניסטק “בקיץ זה נבצר מאיתנו לקיים את הסיורים המיוחדים שאנו מקיימים כבכל שנה לילדים במפעלי הייצור שלנו, אבל לא רצינו למנוע לחלוטין את החוויה במיוחד מהילדים שנמצאים בבידוד אשר מחפשים קצת אור ושמחה במצב הלא פשוט שנקלעו אליו. אנו מודים לחברת UPS שלקחה על עצמה את השילוח לעשרות ילדים במוקדים שונים בארץ בזמן קצר ביותר.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות