חדשות היום

חלל-תקשורת התקשרה בהסכם לאספקת שירותי תקשורת מנוהלים באפריקה בהיקף של 92 מיליון דולר

מנכ”ל החברה דן זיצ’ק: “מדובר בהסכם משמעותי אשר נותן מענה כולל ואיכותי למתן פתרונות תקשורת מותאמים באופן ייחודי לצרכים באפריקה. פרוייקט זה יאפשר אספקת שירותי אינטרנט ויביא לצמצום הפער הדיגיטלי “

תל אביב, 17  באוגוסט 2020, חלל-תקשורת (TASE:SCC), מפעילת לווייני התקשורת “עמוס”, התקשרה בהסכם במסגרתו תספק פתרון כולל לאספקת שירותי תקשורת ללקוח גדול באפריקה בהיקף כספי של כ-92 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, אשר יתפרס על פני 10 שנים, תספק החברה ציוד, התקנה, תחזוקה וניהול של שירותי תקשורת, למגוון רחב של צרכים ודרישות, באמצעות הלוויין הדיגיטלי המתקדם עמוס 17. החברה מציינת שההסכם יכנס לתוקפו לאחר שהלקוח ישלים את הליך המימון הצפוי להסתיים בחודשים הקרובים.

לחברת חלל-תקשורת היכרות רבת שנים עם לקוחות באפריקה בתחומי האינטרנט, תקשורת נתונים, וידאו, טלוויזיה וכיו”ב. הנסיון הנצבר של החברה עם יכולותיו המתקדמות של הלווין עמוס 17, מאפשרים אספקת פתרונות כוללים, מתקדמים וגמישים למגוון רחב מאד של צרכים, אשר נותנים מענה יעיל וייחודי ולמגוון רחב של לקוחות. צרכים אלו נמצאים במגמה של עלייה מתמדת בצריכת נתונים בשוק האפריקאי, מגמה שרק מתעצמת לאור מגפת ה-COVID-19 בעולם ובאפריקה.

הלוויין המתקדם עמוס 17, שהחל את פעילותו המסחרית לפני פחות משנה וממוקם בנקודת השמיים 17°E , הינו לוויין HTS (High Throughput) חדשני ודיגיטלי, שתוכנן במיוחד עבור צרכי התקשורת הגדלים והמשתנים של השוק האפריקאי. הטכנולוגיות שהוטמעו בו ומיקומו האידיאלי מאפשרים לו לכסות מדינות ואזורים באפריקה באלומה ייעודית, בפס רחב במיוחד וברמת זמינות ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר.

בדוח הכספי לרבעון הראשון החברה דיווחה מכירות ו-EBITDA בסך 22 מיליון דולר ו-17 מיליון דולר בהתאמה. יתרת המזומן לסוף הרבעון הראשון הסתכמה לסך של 146 מיליון דולר וצבר הזמנות בסך 364 מיליון דולר.

מנכ”ל החברה דן זיצ’ק: “הפרוייקט הכולל שירותי אפיון, אספקת ציוד, ניהול פרוייקט, תחזוקה ואספקה של שירותי תקשורת לאורך זמן, מהווה אבן דרך חשובה במימוש האסטרטגיה של חלל לאספקת מענה כולל לצרכי לקוחות שונים באפריקה עם צרכים מגוונים. ההתפתחות ביכולות החברה לצד יכולותיו המתקדמות של עמוס 17, נותנות מענה מצוין לצרכי השוק המתפתח באפריקה ולצרכי ארגונים ממשלתיים, גופים בינלאומיים וחברות הפועלות באזור.” מוסיף זיצ’ק.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות