DSP Group בוחרת בליבת המעבד ARC EM של סינופסיס עבור עיבוד אדפטיבי של קודקים חכמים

האינטגרציה של מעבד ה-ARC המצויד ביכולות DSP מאפשרת פריסה של פונקציות מתקדמות לעיבוד צליל באוזניות של הדור הבא

תקציר:

  • DSP Group בוחרת במעבד DesignWare ARC EM5D עבור היכולות המשולבות שלה של בקרה ביעילות גבוהה ויכולות עיבוד אות
  • ה-DBMC2-TWS של DSP Group משלב עיבוד ביטול רעשים אקטיבי (ANC) היברידי עם פונקציית אודיו מתקדמת בתוך התקן יחיד, קטן ובעל צריכת הספק נמוכה
  • המשפחה הסקלבילית של מעבדי ARC EM המצוידים ב-DSP ניתנת להתאמה עבור האיזון האופטימלי בין ביצועים, צריכת הספק ושטח

חברת סינופסיס (NASDAQ: SNPS) הכריזה ש-DSP Group, ספקית עולמית של פתרונות מערכי שבבי אלחוטיים ומערכי שבבים לעיבוד קול עבור תקשורת מלוכדת, בחרה בליבת המעבד DesignWare ARC EM5D של סינופסיס עבור יכולות המעבד בתחומי הבקרה ביעילות גבוהה ועיבוד האותות. המעבד נבחר כאחד הרכיבים המאפשרים פיתוח של קודק (codec) האודיו בעל העיבוד האדפטיבי המתקדם מדגם DBMC2-TWS המיועד לאוזניות סטריאו בעלות יכולות אלחוטיות אמיתיות (True Wireless Stereo – TWS).

יכולות העיבוד של ה-ARC EM5D מאפשרות פריסת פונקציות מתקדמות לעיבוד צליל, דוגמת ביטול רעשים אקטיבי (Active Noise Cancellation) אדפטיבי, אפיון מיקום האוזן של המשתמש ובקרה חכמה של מודעות לסביבה. יכולות אלה מאפשרות לאוזניות להגיב באופן אוטונומי לשינויים בהתאמת המוצר או בתנאי הצליל של הסביבה. DSP Group גם השתמשה בערכת הפיתוח DesignWare ARC MetaWare בכדי להקל על פיתוח תוכנת DSP (עיבוד אותות דיגיטלי) עבור המערכת על גבי שבב שלה לאודיו ולקול.

“DSP Group מחויבת לתכנון מערכות על גבי שבב ולתמיכה באלגוריתמים שמאפשרים איחוד בין קול, אודיו, וידיאו וקישוריות נתונים עבור מכשירים ניידים ומכשירים המיועדים לארגונים, לצרכנים ול-IoT”, אמר דותן סוקולוב, סגן נשיא תאגידי ומנהל המו”פ ב-DSP Group. “במקרה של הפתרון שלנו מדגם DBMC2-TWS , הסקלביליות והיעילות של מעבדי ARC EM של סינופסיס, המצוידים ביכולות DSP, מספקות לנו את הגמישות הנדרשת בכדי לעמוד בדרישות קיצוניות של צריכת הספק, גודל וביצועים, ובו בזמן לספק את הפונקציות והיכולות החדשניות הנדרשות בכדי להקדים את המתחרים בשוק המרגש והצומח במהירות של האוזניות”.

משפחת מעבדי ARC EM, המצוידים ב-DSP וכוללים את המעבדים EM5D, EM7D, EM9D ו-EM11D, מממשת pipeline סקלבילי שמציע איזון אופטימלי בין ביצועים, צריכת הספק וגודל עבור מגוון של יישומי בקרה ו-DSP. בדומה לכל מעבדי ARC, המעבדים המצוידים ב-DSP מדגמי EM מאופיינים באפשרות נרחבת להגדרת תצורה, כך שניתן לכוונן תצורות שישיגו את האיזון האופטימלי בין ביצועי DSP לביצועי RISC.

טכנולוגיית ההרחבה ARC Processor EXtension (APEX) מציעה למתכננים את היכולת ליצור הוראות המוגדרות על ידי המשתמש המאפשרות שילוב בין מאיצי חומרה תפורים שמשפרים ביצועי יישומים ספציפיים ובו בזמן מצמצמות את צריכת ההספק ואת שטח הזיכרון. מעבדי ה-ARC EM המצוידים ב-DSP נתמכים בערכת הפיתוח DesignWare ARC MetaWare, חבילה מלאה של כלים לפיתוח, תיקון שגיאות ואופטימיזציה של תוכנה התומכת במעל 150 הוראות DSP הזמינות עבור פיתוח יעיל של אלגוריתמים.

“יישומי הדור הבא של עיבוד קול ואודיו דורשים את צריכת ההספק הנמוכה ביותר בכדי להיות תחרותיים בשוק”, אמר ג’ון קוטר, סגן נשיא בכיר לשיווק ואסטרטגיית IP בסינופסיס. “מעבדי DesignWare ARC EM של סינופסיס, המצוידים ב-DSP, מספקים עיבוד בעל יעילות גבוהה לצד רוחב פס מוגדל עבור משימות בקרה ועיבוד אותות, ובכך מאפשרים לחברות כמו DSP Group להאריך את חיי הסוללה ולספק פונקציונליות ייחודית במוצרים שלהן”.

זמינות ומשאבים

מעבד ה-DesignWare ARC EM5D זמין כעת.


תמונת כותרת: ג’ון קוטר סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות