חדשות היום

ג’וניפר נטוורקס תספק פתרונות אבטחה לרשת ה- 5G של טלפוניקה ספרד

הפיירוול של ג’וניפר יספק הכנה לדרישות עתידיות ואבטחת מידע לתשתית הרשת הסלולרית של טלפוניקה ספרד

מדריד, ספרד – 14 באוקטובר, 2020 – ג’וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), נבחרה היום על ידי טלפוניקה ספרד (Telefónica Spain) ענקית התקשורת הספרדית, לאבטח את שכבת הגישה הסלולרית (Mobile Backhauling) של רשת ה- 5G הצומחת שלה.

בזמן שטלפוניקה ממשיכה לפרוס את רשת ה- 5G שלה ברחבי ספרד עליה לוודא שתעבורת הרשת תהיה בטוחה והתשתית מוגנת. להשגת מטרה זו נבחר הפיירוול SRX של ג’וניפר – Juniper’s Security Gateway (SecGW) משום שהוא מספק ביצועים מובילים, יכולת גידול מדורגת והטמעת שירותי ערך  מוסף. טלפוניקה בחרה בפלטפורמה שניתנת להרחבה בכדי לתמוך בשירותים נוספים, לרבות Carrier-Grade Network Address Translation (CGNAT), Stateful Firewall, Intrusion Prevention System (IPS), Denial of Service (DoS), Application Security, IPSEC VPN, Unified Threat Management (UTM), Quality of Service (QoS), ובעתיד Multitenancy בהיקף נרחב.

הטמעה זו תאפשר לטלפוניקה מגוון יתרונות, הכוללים:

  • פלטפורמת Carrier-Class מוכחת עם פריסה נרחבת הערוכה לדרישות אבטחה עתידיות לאבטחת רשת הגישה הסלולרית שלה.
  • הפחתת תקציב CAPEX ו- OPEX משום שה- Junos® כבר מוטמע במערכות שלה, שימוש בכרטיסי שירותים אחידים ביחידות ה- MX וה- SRX ויכולת הרחבת קיבולת כבר מההטמעה הראשונית.
  • תפעול פשוט וקל בעזרת שימוש בתכונת AutoVPN של ג’וניפר המאפשרת הגדרה חד פעמית של ה- SecGW עבור כל אתרי gNodeB הקיימים והחדשים כאחד.
  • ארכיטקטורות גמישות עם זמינות גבוהה בתצורותactive/active ו- active/passive.
  • השקה חלקה הודות לצוותי השירות המיומנים והמנוסים של ג’וניפר בהטמעת פתרונות SecGW.

כדי להשיג יתרונות אלו, טלפוניקה תטמיע את הפתרונות הבאים של ג’וניפר:

  • SRX5800 Services Gateway, פלטפורמת אבטחה של הדור הבא, זוכת הפרסים, המבוססת על ארכיטקטורה חדשנית המספקת ביצועים מובילים, גידול מדורג והטמעת שירותים. כחלק ממשפחת מוצרי ה- SRX היא כוללת vSRX ו- cSRX המאפשרים לפתרון להתרחב ללא הפרעות על פני כלל תשתיות הענן ((Telco Cloud.
  • כרטיסי עיבוד שירותים מהדור השלישי (SPC3), עם האצת אבטחת מידע מתקדמת עבור IPsec המחזקים את ה- SRX5800, SRX5600 ו- SRX5400 בכדי לעמוד בדרישות רוחב הפס הגבוהות של אתרי 5G (gNodeB) ובפריסה רחבה.
  • כרטיסי ממשק מדור הרביעי (IOC4), המספקים את התעבורה הגבוהה ביותר בכל קווי כרטיסי SRX5000 של עד480Gbps ועם מגוון אפשרויות חיבור החל מ-10GbE ועד 100GbE.

“פריסת רשת ה- 5G שלנו מאפשרת חווית גלישה סלולרית משופרת עבור לקוחותינו ועבור שימושים חדשים לקישוריות כמו IoT, מציאות רבודה ועוד. עלינו להבטיח שתעבורת המידע מכל המכשירים המחוברים תזרום ברשת שלנו בבטיחות ומבלי לפגוע בביצועי הרשת. בעזרת שימוש בפלטפורמה של ג’וניפר עם ההשהיה הנמוכה, אנו יכולים להיות בטוחים, ובלי קשר לגודל, שרשת ה- 5G שלנו תהיה בטוחה עכשיו כמו גם בעתיד”, ג’קין מאטה, סמנכ”ל טכנולוגיות בטלפוניקה ספרד.

“על מנת להתמודד טוב יותר מול איומי אבטחת המידע ברשת הסלולר המודרנית, ספקי שירותים כמו טלפוניקה פועלים כעת כדי להבטיח שאבטחת המידע מוטמעת בכל הרשת. הפיירוול של ג’וניפר נטוורקס יכול לספק שקט נפשי והתאמה רגולטורית לרשתות 5G הצומחות תוך הבטחה כי רמת ביצועי הרשת נשמרת”, ראג’ יאבאטקר, סמנכ”ל טכנולוגיות, ג’וניפר נטוורקס.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות