חדשות היום

גילת נבחרה בידי Southern Linc לאספקת שירותי תמסורת סלולרית 4G

גילת תספק שירותי ניהול תמסורת סלולרית 4G על גבי לווין במהירות גבוהה (לצד מוכנות להתקנת 5G) ברשתות הניידות והנייחות של  Southern Linc

פתח תקווה, ישראל, 19 באוקטובר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בחוזה לתקופה של 3 שנים במסגרתו תספק שירותי ניהול תמסורת סלולרית ל-Southern Linc, חברה בת בבעלות מלאה של Southern Company. גילת עמדה בדרישותיה של Southern Linc לאספקת תעבורה מואצת המאפשרת שימוש בפרוטוקול MPLS, לצד תעבורת 4G סלולרית בשילוב עם האצת GTP, חידוש טכנולוגי משמעותי בתחום התקשורת הלוויינית.

ההסכם יאפשר ל- Southern Lincלהשתמש בתעבורה לוויינית לשירותי תמסורת כאשר רשתות קיימות אינן זמינות. התקנות הלוויין של גילת ישמשו להרחבת הכיסוי הסלולרי לשירותי קול ונתונים במהירות גבוהה באזורים מרוחקים, מוגבלי קליטה ובאזורים אשר מושפעים ממזג אוויר קיצוני. כמו כן, גילת תספק גיבוי לאתרי צבירה קרקעיים וניטור ותמיכה ברמה גבוהה לרשת ה-LTE הרחבה של Southern Linc.

שירותי גילת עמדו באתגר שהציבה Southern Linc לספק אמינות גבוהה בדרישות מחמירות ביותר הכוללות תמיכה ב-MPLS. שירותי גילת יספקו תמסורת מואצת, באופן ברור ופשוט על גבי לווין, וכן תעבורת סלולר 4G ותעבורת מידע לעסקים בפרוטוקול MPLS. שירותים אלו, בשילוב עם הטכנולוגיה מוגנת הפטנט של גילת להאצת GTP יסופקו עם פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת.

“אנו שמחים להעניק לגילת את החוזה לאספקת שירותי ניהול תמסורת סלולרית על גבי לווין. גילת הייתה הספקית היחידה אשר באמת עמדה בדרישות המאתגרות של Southern Linc,” אמר אלן מקינטייר מנהל תחום ההנדסה ב-Southern Linc. השירותים של גילת יאפשרו לנו לשפר את אמינות השירות והכיסוי בעיקר באזורים מרוחקים, והם יהוו תמיכה משמעותית בזמני חירום לצי נכסי הרשת הפרוסים שלנו.”

“גילת שמחה להיבחר על ידי Southern Linc לפרויקט ניהול שירותי תמסורת סלולרית 4G, והינה גאה להיות הספקית היחידה אשר עמדה בדרישותיה הקפדניות”, אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית רשתות פס רחב גלובלי בגילת. “הישג זה ממשיך להדגיש את עליונותה הטכנולוגית של גילת ומעיד על היותנו מובילי התעשייה בתחום התמסורת הסלולרית”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות