חדשות היום
Cadence® Clarity™ 3D Transient Solver – סימולציה במהירות גבוהה ויכולת קיבול בלתי מוגבלת

קיידנס מציגה מהירות גבוהה פי עשרה לסימולציית EMI ברמת המערכת עם Clarity 3D Transient Solver

צוותי תכנון מערכות יכולים לבצע סימולציה מהירה ומדויקת של מערכות גדולות ומורכבות בענפי הרכב, מובייל, חלל וביטחון

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הרחיבה את קו מוצרי ניתוח המערכות שלה עם הצגתו של Cadence® Clarity™ 3D Transient Solver – פתרון לסימולציה ברמת המערכת, הפותר בעיות EMI במהירות גבוהה פי עשרה בהשוואה לפותרי שטח ותיקים בתלת-ממד, ואף מציע יכולת קיבול בלתי מוגבלת.

הפתרון החדש Clarity 3D Transient Solver מבוסס על טכנולוגיית המטריצה המקבילית של קיידנס, והוא מתמודד עם רמות של עומסי עבודה שבעבר הצריכו תאי בדיקה מבודדים אקוסטית (מונעי הד אלקטרומגנטי) יקרים וגוזלי זמן, כדי לבדוק את תאימות ה-EMC של אבות טיפוס. ה-solver החדש יכול לבצע סימולציה של תכנונים גדולים שעד היום היה מורכב מדי, או אפילו בלתי אפשרי לבצע להם פתרון בעיות. למעשה, מדובר בפתרון שמצמצם את הצורך בתיקונים חוזרים ונשנים, ולפיכך מקצר את זמן היציאה לשוק. הפתרון החדש מתאים במיוחד ליישומים מורכבים רבים בשוקי הרכב, המובייל, החלל והביטחון.

ה-Clarity 3D Transient Solver יכול לבצע סימולציה רחבת-היקף במהירות וברמה גבוהה של דיוק במהלך תכנון של חיבורים פנימיים קריטיים עבור לוחות מודפסים, מארזי מעגלים משולבים ומערכות על-גבי שבב (SoC) בתוך מארז מכני. הפתרון מסתמך על טכנולוגיית ריבוי מעבדים מבוזרת קניינית של קיידנס, המבזרת משאבי מחשוב על פני מאות או אפילו אלפי ליבות בסביבות מחשוב מבוססות ענן. היכולת הבלתי מוגבלת הזו מאפשרת למתכנים להתפרס אל מעבר לרמת המודול, על מנת לבצע סימולציה של מערכות מלאות במהירויות גבוהות פי עשרה בהשוואה לטכנולוגיית ה-field solver הוותיקה והמוכרת, ובמקביל לשמור על רמה גבוהה של דיוק ואמינות. התוצאה היא שהצוותים נדרשים להשקיע פחות זמן בבדיקה של אבות טיפוס כנגד תקני עמידות ופליטות EMI, כדוגמת תקני ה-CISPR הבינלאומיים.

בנוסף, Clarity 3D Transient Solver מציע גם שילוב שאין שני לו בין כלים, עם Cadence Virtuoso® Layout, Allegro® PCB Designer ו-SiP Layout.

למידע נוסף על Clarity™ 3D Transient Solver ופתרונות ניתוח המערכות של קיידנס, בקרו באתר – www.cadence.com/go/claritytransient


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות