חדשות היום

חברת DSPG ייצאה את השבב המאה מיליון בטכנולוגיית SmartVoice

חברת השבבים DSP Group דיווחה היום (ב’, 12.10) שייצאה מאז הקמתה ועד היום מאה מיליון שבבים בטכנולוגיית ההפעלה הקולית. אבן הדרך של החברה מציגה את חשיבות מערכות ההפעלה הקוליות הנפוצות במכשירים כמו טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים, בתים חכמים, טכנולוגיה לבישה ומוצרי –IoT

חברת DSPG דיווחה כי ייצאה את השבב בהפעלה קולית המאה מיליון של החברה מאז החלה לייצר בטכנולוגיית SmartVoice. הנתון, המהווה אבן-דרך עבור החברה הישראלית הנסחרת בנאסד”ק, מייצג את השינוי בשנים האחרונות במערכות הפעלה קוליות ואת המעבר של הטכנולוגיה מ-חידוש ל-הכרח במכשירים של היום. בחברה מברכים על מספר השבבים שיוצאו עד היום ומאמינים כי הוא עדות לדגש ששמים לקוחות החברה, ביניהם גוגל, אמזון, פייסבוק, גו-פרו, סמסונג, ולנובו, על איכות, יחס עלות-תועלת, חיסכון אנרגטי ואמינות בכל הקשור לחוויית המשתמש.

החברה הגיעה לאבן-הדרך של מאה מיליון שבבים בתקופה בה שוק מערכות הסיוע הקולי נמצא בעלייה. חברת המחקרים VynZ מעריכה גידול של 30.5% בשוק זה עד שנת 2026, אז יגיע השוק לשווי של 5.9 מיליארד דולר לפי ההערכות. שוק זה כולל רכיבים רבים ביניהם עיבוד שפה טבעית (NLP), זיהוי קולי והמרת טקסט לקול. כדי שממשק קול-משתמש יעבוד, הרכיבים צריכים להיות אמינים. “לא משנה מה המוצר – תנור, רמקול חכם או כל דבר אחר – ממשק קול-משתמש צריך להיות חסין מפני שגיאות או שהמשתמש לא יסמוך על הטכנולוגיה ופשוט לא ישתמש בה” אומר מייק פביוס, נשיא ואנליסט ראשי בחברת “פביוס-טק”.

“טכנולוגיית SmartVoice הושקה לפני פחות מחמש שנים אך הפכה במהירות לפלטפורמה העיקרית במכשירים מבוססי ממשק קול-משתמש בתחומים רבים כמו טכנולוגיה לבישה, ביטחון, תעשייה והשוק הפרטי” מסביר עופר אליקים, מנכ”ל חברת DSPG. “אני מודה ללקוחות שלנו שבוחרים בנו להיות שותפים לשלב המהותי בחוויית משתמש הקצה, ומברך את עובדי החברה במחלקות השונות על החדשנות והמסירות בדרך להישג המאה מיליון שבבים. ככל שטכנולוגיות קול ממשיכות לצמוח, דרך-אבן זו של החברה היא רק ההתחלה”.


תמונת כותרת: מנכל DSPG עופר אליקים קרדיט לצלמת קרן בן ציון

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות