שרשרת אקזיטים: אמרסיס רוכשת את לויאלסיס, סאפ רוכשת את אמרסיס

שרשרת רכישות ואקזיט מהיר אחד בעולם טכנולוגיות השיווק (Martech) ושימור הלקוחות:

 חברת Emarsys שנוסדה ע”י חגי הרטמן ויוסף אהורנר רוכשת את Loyalsys הצעירה בהובלת יניב כספי ומיכאל פיש; זאת במקביל להודעת ענקית התוכנה SAP על רכישת אמרסיס

אמרסיס הודיעה היום (א’) על רכישתה של חברת הסטארט-אפ לויאלסיס המפתחת פתרונות מתקדמים בתחום שימור ותגמול לקוחות למותגים.

אמרסיס הינה חברת טכנולוגיה המספקת פלטפורמת שיווק מובילה וייחודית אשר נמצאת בשימוש ביותר מ- 1500 רשתות שיווק ואתרי איקומרס, בהם סמסונייט, וויז אייר, קארל לגרפלד, ורבים נוספים. החברה מעסיקה 800 עובדים מסביב לעולם, עם פריסה גלובלית ביותר מ- 15 משרדים, ונוכחות גם בישראל.

עסקת הרכישה צפויה להסגר ברבעון האחרון של 2020, במקביל לרכישת אמרסיס על ידי ענקית התוכנה SAP.

לויאלסיס נוסדה ב-2018 בהובלת היזמים יניב כספי ומיכאל פיש. החברה מאוגדת באוסטריה, ובעלת משרד בישראל, בו יושבים צוותי תמיכה ופיתוח. בעקבות הרכישה, בכוונת החברה לגייס אנשי פיתוח נוספים לסניף הישראלי.

במיוחד בעידן הקורונה: מותגים צמאים לפתרונות שיווק שמחזקים את נאמנות הלקוח

שרשרת הרכישות מייצגת את הגידול שחל בשנים האחרונות באימוץ של טכנולוגיות מעולמות המרקטינג (Martech) שמאפשרות למותגים לייצר ללקוחותיהם חוויה מותאמת אישית באונליין ובאופליין ואשר ממקסמות את הערך ויכולת השימור של כל לקוח, בדומה לפתרון של חברת לויאלסיס. הצורך בשימור לקוחות ושיפור חווית הרכישה התחזק עוד יותר לאור פרוץ מגפת הקורונה וחוסר היציבות הכלכלית שדורשת ממותגים לגלות יצירתיות ולייצר קשר ונאמנות לקוח גם במרחב הדיגיטלי.

חגי הרטמן, מייסד ומנהל חדשנות באמרסיס, אמר לאחר הרכישה: “הצורך בשימור לקוחות ומיקסום הערך שלהם לחברות מעולם לא היה חשוב יותר מאשר בימים אלה. הסינרגיה בין הפתרון של לויאלסיס לפלטפורמה של אמרסיס מאפשרת לאנשי שיווק לקחת את פתרונות שימור ותגמול הלקוחות צעד גדול קדימה, עם חווית לקוח טובה יותר ומותאמת אישית בכל אינטראקציה של הלקוח עם בית העסק”.

לדברי יניב כספי, ממייסדי לויאלסיס: “אנחנו שמחים על ההזדמנות להפוך לחלק ממשפחת אמרסיס, שאנשיה היו שותפים מהרגע הראשון לחזון שלנו להביא חדשנות לעולמות השיווק ומצפים לעתיד המשותף של כולנו כחלק מענקית התוכנה SAP”.

אוהד הכט, מנכ”ל אמרסיס, אמר: “החלטת אמרסיס לרכוש את לויאלסיס הגיעה לאחר שיתוף פעולה עסקי וטכנולוגי מוצלח מאוד בין שתי החברות. אנו שמחים לקחת את העבודה המשותפת צעד אחד קדימה ולהמשיך ולספק ללקוחותינו את הפלטפורמה המתקדמת ביותר בשוק”.


בתמונה: חגי הרטמן, מייסד ומנהל חדשנות באמרסיס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות